اعلام برنامه‌‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری
کد خبر: 3981542
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

اعلام برنامه‌‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری

مراسم و محافل سخنرانی کارشناسان مذهبی حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه اعلام شد.

اعلام مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاریبه گزارش ایکنا از قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری شامل مراسم قبل از نماز ظهر، قبل از نماز مغرب و بعد از نماز عشا از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه اعلام شد.

مراسم قبل از نماز ظهر شنبه تا جمعه حرم مطهر بانوی کرامت به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام اکبری، زین‌العابدین بیگدلی، محمدعلی حاجیان، سیدمهدی تکیه‌ای، اکبر بیگی، مقداد تابش و محسن حیدری کاشانی برگزار خواهد شد.

بعد از نماز عصر نیز هر روز زیارتنامه حضرت معصومه(س) از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب با نوای مداحان سیدحسن علوی‌نژاد، شمس‌آبادی، سیدعلی حسینی‌تبار، مجتبی خرسندی، جهان‌دیده و حسینی‌سرشت قرائت خواهد شد.

سخنرانی قبل از نماز مغرب نیز از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب از سوی حجج اسلام اسماعیل‌نیا، صمدی یزدی، بابائیان، کتابچی و سیدکمال حسینی و جمعه از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین نصوری خواهد بود و پنج‌شنبه قبل از نماز مغرب نیز مجلس انس با قرآن کریم برگزار خواهد شد.

سخنرانی شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری از شنبه تا جمعه از سوی حجج اسلام لونی الیگودرزی، فرحزاد، سعیدی آریا، فلاح‌زاده، رفیعی، احمد پناهیان و همتی انجام می‌شود.

قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا و حضرت فاطمه معصومه(س)، یکشنبه شب‌ با نوای حجت‌الاسلام سیدبهاءالدین ضیایی و قرائت دعای توسل با نوای عباس حیدرزاده، سه‌شنبه شب از شبکه قرآن و معارف سیما منعکس خواهد شد و دعای توسل حضوری در حرم حضرت معصومه(س) با حضور هیئت جانبازان برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم قرائت دعای کمیل پنجشنبه شب از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پناهیان و قرائت زیارت جامعه کبیره از سوی حجت‌الاسلام شهیدی، قرائت دعای ندبه صبح جمعه همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدپور و قرائت زیارت آل یاسین عصر جمعه از سوی مجید علی‌اکبری برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، یکشنبه، ۲۳ ذی‌القعده به روایتی سالروز شهادت امام رضا(ع) است و به این مناسبت مراسم مداحی و روضه‌خوانی شنبه شب با نوای علی مالکی‌نژاد و یکشنبه قبل از نماز ظهر با نوای وفانیا، قبل از نماز مغرب با نوای مهدی حمامیان و بعد از نماز عشا با نوای مهدی حیدرزاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha