معلمی: زمینه تولیدات مشترک فراهم است / حسنی: ظرفیت معرفی به 22 زبان را داریم
کد خبر: 3980938
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
قابلیت هم‌افزایی بین سازمان فعالیت‌های قرآنی و حوزه هنری

معلمی: زمینه تولیدات مشترک فراهم است / حسنی: ظرفیت معرفی به 22 زبان را داریم

در دیدار مجدالدین معلمی؛ معاون هنری حوزه هنری و محمدحسین حسنی؛ رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور درباره ظرفیت‌ها و شیوه تعامل بین دو مرکز برای ترویج معارف اسلامی صحبت شد.

به گزارش ایکنا، مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری صبح امروز، هشتم تیرماه با حضور در بخش‌های مختلف سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و در نشست با محمدحسین حسنی، رئیس این مرکز گفت: شبکه نیروی انسانی شاغل در این سازمان می‌تواند مخاطب کتاب‌های دفاع مقدس،‌ داستان، رمان و ... حوزه هنری قرار بگیرند. همین طور می‌توان زمینه ارتباط اعضای سازمان قرآنی با تولیدکنندگان حوزه هنری در حوزه‌های مختلف را فراهم کرد.

وی، حوزه هنری را به مثابه یک موسسه بزرگ تولیدی دانست و ادامه داد: حوزه هنری بزرگترین ناشر در کشور از منظر تعداد و تیراژ است که می‌تواند در دو حوزه ارائه محصول به کارمندان سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و ایجاد زمینه تولید اثر با این سازمان هم‌افزایی داشته باشد.

معلمی به جشنواره‌های مختلف «سوره»،‌ «شعر جوان» و ... اشاره کرد و افزود: محورهای موضوعی پیشنهادی سازمان قرآنی دانشگاهیان قابل ارائه و گنجانده شدن در این جشنواره‌هاست. همچنین زمینه چهره‌سازی هنرمندان از جمله هنرمندان قرآنی ضمن همکاری این سازمان و حوزه هنری وجود دارد.

محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از زیرساخت‌های جدی این مرکز در زمینه آموزش مجازی یاد کرد و افزود: سامانه امجد و LMS (آفلاین) از قوی‌ترین زیرساخت‌های آموزش مجازی در کشور به شمار می‌رود که قابلیت ارائه این خدمات به حوزه هنری نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه سازمان قرآنی به دنبال هم‌افزایی با سازمان‌ها برای انجام اقدامات بزرگتر است، افزود: ظرفیت آن وجود دارد که فعالیت‌های حوزه هنری به 22 زبان دنیا ترجمه و به صورت زیرنویس ارائه شود. مخاطبان شیعه و مسلمان خارج از ایران بیش از مخاطبان داخلی تشنه معارف دینی هستند.

انتهای پیام
captcha