ارائه کتب با تخفیف 50 درصد در جشنواره 5 سالگی نرم‌‌افزار «پژوهان»
کد خبر: 3979812
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
رییس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

ارائه کتب با تخفیف 50 درصد در جشنواره 5 سالگی نرم‌‌افزار «پژوهان»

رییس اداره فناوری و فرآوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری جشنواره 5 سالگی نرم‌‌افزار «پژوهان» خبر داد و گفت: این جشنواره از روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) آغاز شده و به مدت یک هفته تا 6 تیرماه ادامه دارد.

ارائه کتب با تخفیف 50 درصد در جشنواره 5 سالگی نرم‌افزار «پژوهان»/ همکاری 100 ناشر با اپلیکیشن «پژوهان»محمود متین فر، رییس اداره فناوری و فرآوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از قم، از برگزاری جشنواره 5 سالگی نرم‌افزار «پژوهان» خبر داد و گفت: این جشنواره از روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) آغاز شده و به مدت یک هفته تا 6 تیرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: همه کاربران اپلیکیشن پژوهان می‌توانند در بازه زمانی مذکور، کتاب‌های مد نظر خود را با 50 درصد تخفیف خریداری کنند.

رییس اداره فناوری و فرآوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی یادآور شد: کاربران اینستاگرام نیز می‌توانند آخرین پست ما را در این شبکه اجتماعی استوری کرده یا دوستان خود را منشن کنند تا ما نیز از میان آنها قرعه کشی کرده و به 10 نفر از آنها جوایز نفیسی را اهدا کنیم.

اهدای جوایز به کاربران

وی با بیان اینکه جشن 5 سالگی پژوهان در 6 تیرماه برگزار می‌شود، بیان کرد: ما از میان کاربرانی که بیشترین کتاب را خریداری یا مطالعه کرده و بیشترین کامنت را داشته باشند قرعه‌کشی کرده و به آنها جوایزی را اهدا خواهیم کرد.

متین فر با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری نرم‌افزار «پژوهان» اضافه کرد: ایده شکل‌گیری این نرم‌ افزار به سال 92 و 93 باز می‌گردد و ما در آن روزگار با توجه به دیجیتالی شدن بسیاری از عرصه‌ها تصمیم گرفتیم هر کتاب را به صورت یک نرم‌افزار موبایلی طراحی و در کافه بازار قرار دهیم اما با توجه به تعداد زیاد کتب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در سال 95 تصمیم گرفتیم که نرم افزاری جامع طراحی کنیم تا همه این کتاب‌ها در اختیار کاربران قرار گیرد که این کار انجام و طی مراسمی با حضور وزیر ارشاد از آن رونمایی شد.

همکاری 100 ناشر با اپلیکیشن «پژوهان»

وی با بیان اینکه در حال حاضر 100 ناشر با اپلیکیشن «پژوهان» همکاری دارند، گفت: نزدیک به 6 هزار کتاب از سوی این 100 ناشر در این نرم‌افزار بارگذاری شده است.

رییس اداره فناوری و فرآوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی به تشریح برنامه‌های آینده خود برای توسعه نرم‌افزار «پژوهان» پرداخت و ابراز کرد: در سال 1400 برنامه‌هایی را برای توسعه نرم افزار پژوهان در عرصه فنی و محتوایی داریم؛ در عرصه فنی قصد داریم امکان کتاب صوتی را به این نرم‌افزار اضافه کرده و بر تعداد زبان‌های آن بیافزاییم.

وی اضافه کرد: همچنین در عرصه محتوایی نیز قصد داریم تعداد ناشران، کتاب‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام
captcha