تجلیل از ۲۳ خادم قرآنی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3979302
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

تجلیل از ۲۳ خادم قرآنی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

مراسم تجلیل از 23 خادم قرآنی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان‌جنوبی، همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

تجلیل از ۲۳ خادم قرآنی کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مراسم تجلیل از 23 خادم قرآنی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان‌جنوبی، روز گذشته، 31 خردادماه با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور و جمعی از مدیران و مسئولان در کمیته امداد خراسان‌جنوبی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان‌جنوبی در این مراسم گفت: ۴۱۸ نفر در جشنواره باران وحی در سطح استان در بخش‌های معارفی، آوایی، ادبی و هنری شرکت کردند که از این تعداد ۱۴۱ نفر به‌عنوان برگزیده استانی و کشوری معرفی شدند.

وی گفت: همنشينی با قرآن و گوش جان سپردن به نوای آن، معرفت و بصيرت انسان را بالا می‌برد و سبب می‌شود که انسان از آيات دلنواز بهره گيرد و در فضای عطرآگين قرآنی نفس بکشد.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان‌جنوبی یادآور شد: مهم‌ترين نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش در زندگی ما داشته باشد ايجاد صبر در برابر سختی‌ها و مشکلاتی است که به‌طور روزمره با آن مواجه می‌شويم و چه بسيار موانعی که با حضور قرآن از سرراه برداشته شده‌اند که برای درک آن چشم بصیرت لازم است.

در این مراسم از ۲۳ خادم قرآنی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان‌جنوبی با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha