راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی در تهران و اپلیکیشن تربیت مربی کودک
کد خبر: 3978853
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
2 خبر از دفتر تبلیغات حوزه علمیه؛

راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی در تهران و اپلیکیشن تربیت مربی کودک

اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برای تأسیس «مرکز پاسخگویی به سوالات دینی در تهران» و راه‌اندازی اپلیکیشن تربیت مربی کودک و نوجوان، اخبار امروز دفتر تبلیغات اسلامی حوزه به شمار می‌روند.

تأسیس «مرکز پاسخگویی به سوالات دینی در تهران» و راه‌اندازی اپلیکیشن تربیت مربی کودک و نوجوانبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد اصغری، سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران از آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران برای تأسیس «مرکز پاسخگویی به سوالات دینی در تهران» خبر داد.

اصغری با توجه به استقبال زیاد مردم از جامعه‌ روحانیت در فضای مسموم امروز بیان کرد: امروزه با توجه به وظایف این مرکز و شرایط جغرافیایی تهران نسبت به استان قم حدود ۳۰ درصد سوالات این مرکز از استان تهران است.

وی با اعلام آمادگی نمایندگی تهران جهت ایجاد یک مرکز پاسخگویی به سوالات دینی بیان کرد: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در شش گروه «اخلاق»، «احکام»، «قرآن و حدیث»، «مشاوره ‌خانواده»، «کلام» و «تاریخ» آمادگی لازم را جهت پاسخگویی به مخاطبان داشته و با شیوع ویروس کرونا و ایجاد اپلیکیشن پاسخگویی به صورت غیر حضوری نیز این امکان را فراهم کرده است.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی تأکید کرد: این مرکز با ایجاد سیستم انتقادات و پیشنهادات مردمی، باعث بهبود عملکرد کارکنان می‌شود.

اپلیکیشن تربیت مربی

خبر دیگر حاکی از آن است که حجت‌الاسلام امیر اخوان، مدیر تیم ایده شهید علمدار از تیم ایده‌های مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، از راه‌اندازی اپلیکیشن تربیت مربی کودک و نوجوان با عنوان «مربی خلاق» خبر داد. 

وی در معرفی این تیم ایده اظهار کرد: حدود ۲۰ سال است که در عرصه کودک و نوجوان فعالیت می‌کنیم و به دنبال جذاب‌سازی برنامه‌های دینی کودک و نوجوان با عنوان «تربیت مربی کودک و نوجوان» هستیم. در کنار کارگاه‌های حضوری، سایتی را راه‌اندازی و محتواهای این دوره‌ها را در این سایت بارگذاری کردیم.

مدیر تیم ایده شهید علمدار گفت: ایده این تیم، آن است که سایت مربیان خلاق و دوره‌های مجازی را به روز کرده و قالب اندرویدی آن را تولید کنیم؛ در این اپلیکیشن، تمام امور مربوط به این تیم، اعم از ثبت نام شرکت در دوره‌های آموزشی، فایل‌های آموزشی جدید و... انجام خواهد شد.

وی مخاطب این اپلیکیشن را اولیای تربیتی کودک و نوجوان (معلم، مادر، طلبه و...) عنوان و اظهار کرد: در این اپلیکیشن راه های بهره مندی از محتواهای این تیم، اعم از کانال موجود در ایتا، آپارات، اینستاگرام و... معرفی می‌شود. در تلاش هستیم تا قالب جدید سایت و اپلیکیشن مربی خلاق را آماده کرده که همزمان با شروع سال تحصیلی، مربیان بتوانند از محتواهای این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha