موفقیت 15 فعال قرآنی البرز در آزمون طرح ساماندهی داوران + اسامی
کد خبر: 3978850
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

موفقیت 15 فعال قرآنی البرز در آزمون طرح ساماندهی داوران + اسامی

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز از کسب امتیاز لازم 15 نفر از فعالان قرآنی متقاضی شرکت در آزمون طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن خبر داد.

موفقیت 15 فعال قرآنی البرز در آزمون طرح ساماندهی داوران + اسامی

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: 15 نفر از فعالان و مربیان قرآن استان موفق به پشت سر گذاردن سه مرحله طرح ساماندهی داوران شدند و در حال حاضر دوره آموزشی ویژه این افراد در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه اولین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن اوقاف اسفندماه سال ۹۹ با حضور 36 نفر از فعالان و مربیان قرآن برگزار شد، تصریح کرد: پس از انجام آزمون مرحله اول، 17 نفر از متقاضیان امر داوری به مرحله دوم که شبیه‌سازی مسابقات قرآن بود، راه یافتند.

اشرفی گفت: پس از برگزاری مرحله دوم 15 نفر به مرحله سوم که مصاحبه علمی از طریق ارتباط تصویری با سازمان بود راه یافتند و پس از طی‌ شدن این مرحله آقایان محمد تقیانی و مهدی کاشیان، کبری جوانبخت، مهدی ناصرزغیم، ندا ایلیات، مریم فتحی‌زاده و نرگس معصومی‌تدین در رشته تجوید، علی یحیایی در رشته وقف و ابتدا، صالح اطهری‌فرد و مریم‌السادات صدر در رشته صوت، مریم جلالی و رضوان جلالی‌فر در رشته لحن، حسین کوه‌خیل، محدثه سادات سیدصالحی و نفیسه فرساد در رشته حسن حفظ، موفق به کسب امتیاز لازم شده و در مرحله آموزش هستند.

انتهای پیام
captcha