محور دستگاه قضایی اردبیل نگاه حمایتی به شورا‌های حل اختلاف است
کد خبر: 3978818
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

محور دستگاه قضایی اردبیل نگاه حمایتی به شورا‌های حل اختلاف است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: یکی از اولویت دستگاه قضایی نگاه حمایتی به شورا‌های حل اختلاف است و این رویکرد به جد در دادگستری استان ادامه می‌یابد.

رضازاده// محور دستگاه قضایی اردبیل نگاه حمایتی به شوراهای حل اختلاف استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ۳۰ خردادماه، در بازدید از مجتمع شوراهای حل اختلاف استان اردبیل ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و هفته قوه قضائیه، از حضور میلیونی و باشکوه مردم در انتخابات قدردانی کرد.

وی با تشریح اهمیت رسالت شوراهای حل اختلاف، از تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادگونه اعضای شوراهای حل اختلاف استان در ایجاد و ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه قدردانی کرد و گفت: یکی از اولویت دستگاه قضایی نگاه حمایتی به شوراهای حل اختلاف است و این رویکرد به جد در دادگستری استان ادامه می‌یابد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ادامه داد: با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شوراهای احل اختلاف استان بایستی تلاش‌ها بر مبنای برنامه‌های اتخاذ شده برای سال ۱۴۰۰ که در راستای بهبود بخشیدن بیش از پیش وضع موجود اتخاذ شده است، تداوم یابد.

وی با ضروری خواندن تعیین تکلیف پرونده‌های اجرای احکام، اظهار کرد: یقیناً تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های اجرای احکام سبب افزایش رضایتمندی عمومی از دستگاه قضایی خواهد شد.

کثیرلو تصریح کرد: یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضائی اهمیت رسیدگی به مشکلات مردمی و رفع مطالبات آنان است که به همین منظور دستگاه قضائی ورود جدی داشته است.

انتهای پیام
captcha