موفقیت ۴ فعال قرآنی استان گلستان در آزمون طرح ساماندهی داوران
کد خبر: 3978791
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

موفقیت ۴ فعال قرآنی استان گلستان در آزمون طرح ساماندهی داوران

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گلستان از کسب امتیاز لازم ۴ نفر از فعالان قرآنی متقاضی شرکت در آزمون طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن خبر داد.

ارسالی یکشنبه//موفقیت 4 فعال قرآنی استان گلستان در آزمون طرح ساماندهی داورانحجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گلستان، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از کسب امتیاز لازم 4 نفر از فعالان و مربیان قرآن استان در آزمون طرح ساماندهی داوران قرآنی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اولین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن اوقاف اسفند ماه سال ۹۹ با حضور 32 نفر از فعالان و مربیان قرآن برگزار شد، تصریح کرد: طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن با هدف ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی از تمامی علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن، طراحی شده است که در آن ارتقای کیفیت علمی و فنی داوران فعلی کشور، شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم مورد سنجش قرار می گیرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: پس از انجام آزمون مرحله اول، 10 نفر از 32 نفر از متقاضیان امر داوری به مرحله دوم که شبیه‌سازی مسابقات قرآن بود، راه یافتند.

کوهساریان تصریح کرد:  پس از طی شدن مرحله سوم شبیه سازی مسابقات قرآن خانم‌ها آمنه سادات نبوی مهاجر و زهرا مهری در رشته تجوید، آقایان علی صالح المومنین در رشته لحن و صوت و جواد شاهینی در رشته حفظ موفق به کسب امتیاز لازم شده و در مرحله آموزش هستند.

انتهای پیام
captcha