همایش «نبرد شمشیر قدس، فلسطین و محور مقاومت؛ دستاوردها و چشم‌انداز» برگزار می‌شود
کد خبر: 3978751
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

همایش «نبرد شمشیر قدس، فلسطین و محور مقاومت؛ دستاوردها و چشم‌انداز» برگزار می‌شود

بعثه مقام معظم رهبری با مشارکت نهادهای فعال بین‌المللی همایش «نبرد شمشیر قدس، فلسطین و محور مقاومت؛ دستاوردها و چشم‌انداز» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، معاونت بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری با همکاری تعدادی از نهادهای فرهنگی و بین‌المللی، به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین بر رژیم صهیونیستی در جنگ 12 روزه غزه، همایشی با نام «نبرد شمشیر قدس، فلسطین و محور مقاومت؛ دستاوردها و چشم‌انداز» را برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط، معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری در این خصوص اعلام کرد: این همایش با هدف بررسی ابعاد پیروزی مجاهدان فلسطینی در جنگ 12 روزه و تشریح دستاوردهای آن برگزار می‌شود. 

به گفته وی، این رویداد با حضور نخبگان و شخصیت‌های جهان اسلام از کشورهای ایران، فلسطین، مصر، عراق، لبنان، سوریه، عمان، افغانستان، پاکستان، مالزی، بحرین در روز پنجشنبه آینده سوم تیرماه، مصادف با سیزدهم ذی‌القعده در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، از ساعت 10 تا 12 به صورت حضوری همراه با پخش مجازی و نوبت عصر از ساعت 17 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون بین‌الملل بعثه افزود: علاوه بر معاونت بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه، معاونت بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت‌(ع) و جامعة المصطفی(ص) العالمیه در برگزاری این همایش بین‌المللی مشارکت دارند. 

وی در پایان گفت: این رویداد بین‌المللی که به زبان عربی اجرا می‌شود از طریق فضای مجازی به آدرس‌های زیر در دسترس علاقه‌مندان داخلی و بین‌المللی خواهد بود:

یوتیوب: https://bit.ly/2I67NfX 

آپارات: https://www.aparat.com/hajj_conferences_ar/live 

شبکه اینترنتی عبرات: http://abarat.tv/ 

همایش «نبرد شمشیر قدس، فلسطین و محور مقاومت؛ دستاوردها و چشم انداز» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha