رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در روز انتخابات/ وضعیت زرد کرونایی قم
کد خبر: 3978654
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در روز انتخابات/ وضعیت زرد کرونایی قم

استاندار قم با اعلام وضعیت زرد کرونایی در قم گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی در انتخابات با نظارت مامورین بهداشت به صورت مطلوبی رعایت شد.

دستورالعمل‌های بهداشتی در روز انتخابات به صورت مطلوب رعایت شد/ وضعیت زرد کرونایی قمبه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست استاندار قم صبح شنبه 29 خرداد ماه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: طبق آخرین گزارشات ستاد ملی مقابله با کرونا استان قم در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

وی با اشاره به میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات ادامه داد: در کنار حضور با شکوه مردم در انتخابات، دستورالعمل‌های بهداشتی نیز با نظارت مأمورین بهداشت به صورت مطلوبی رعایت گردید.

استاندار قم ضمن تبریک به منتخبین مردم در انتخابات‌های برگزار شده گفت: در سایه هدایت‌ها و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و نخبگان کشور، مردم حماسه عظیمی خلق کردند.

سرمست همچنین از کلیه عوامل برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و ستاد انتخابات استان در جهت برگزاری با شکوه این رویداد بزرگ تشکر کرد.

استاندار قم با اشاره به برنامه گسترش واکسیناسیون کرونا تصریح کرد: این برنامه مقدمه‌ای برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و از سرگیری آموزش حضوری است.

وی در انتها با اشاره به اینکه برنامه مسئولان بهداشتی واکسیناسیون گسترده در تابستان امسال است که با واکسن‌های تولید داخل و وارداتی انجام خواهد گرفت، یادآور شد: همچنین محدودیت‌های کرونایی نیز مانند قبل همچنان برقرار است اما با وضعیت زرد این محدودیت‌ها نیز تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha