محافل معارفی حرم بانوی کرامت در هفته جاری اعلام شد
کد خبر: 3978569
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

محافل معارفی حرم بانوی کرامت در هفته جاری اعلام شد

برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت شامل مراسم میلاد امام رضا(ع)، سخنرانی و مداحی از ۲۹ خرداد تا ۴ تیرماه اعلام شد.

محافل معارفی حرم بانوی کرامت در هفته جاری اعلام شدبه گزارش ایکنا از قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت شامل مراسم میلاد امام رضا(ع)، سخنرانی و مداحی قبل از ظهر، قبل از مغرب و بعد از نماز عشا از ۲۹ خرداد تا ۴ تیرماه اعلام شد.

مراسم قبل از نماز ظهر شنبه، 29 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی و مداحی محمود رشیدی، یکشنبه، 30 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام علایی‌نژاد و مداحی علی بهادری، دوشنبه، 31 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرکتولی و مداحی محمد خرم‌فر، سه‌شنبه، اول تیر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی واعظ و مداحی حسین یزدان‌پناه و محمد حسینی، چهارشنبه، دوم تیر با سخنرانی حجت‌الاسلام داوود وندی و مداحی روح‌الله برزه‌کار، پنجشنبه، سوم تیر با سخنرانی حجت‌الاسلام وحید حجتی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمجتبی خاتمی برگزار می‌شود.

بعد از نماز عصر نیز زیارتنامه حضرت معصومه(س) از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب از سوی محمد رمضانی، محمد عباس‌پور، محمد حیدری، سیدمحسن بنی‌فاطمی، مرتضی حائری و مسعود زمانی قرائت می‌شود.

مراسم قبل از نماز مغرب نیز شنبه، 29 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد یزدی و مداحی مرتضی علیزاده، یکشنبه، 30 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عصاری و مداحی عبدالرضایی مقدم، دوشنبه، 31 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری و مداحی رسول محمدی، سه‌شنبه، اول تیرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین جوشفقانیان و مداحی مهدی ساری، چهارشنبه، دوم تیرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین انوری و مداحی جواد رضایی و جمعه، چهارم تیرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فؤادیان خواهد بود و پنج‌شنبه، سوم تیرماه قبل از نماز مغرب نیز محفل انس با قرآن کریم برگزار خواهد شد.

سخنرانی شب‌های حرم مطهر در هفته جاری در روزهای شنبه و یکشنبه با حضور حجج اسلام والمسلمین بندانی نیشابوری و سیدحسین مؤمنی، و از روز دوشنبه تا جمعه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان دنبال خواهد شد.

مداح محافل شب حرم مطهر نیز از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب ابوذر بیوکافی، محمدجواد احمدی، سیدعلی حسینی‌نژاد، سیدجواد میرجعفری، جواد برزگر و عباس حیدرزاده خواهد بود.

سه‌شنبه شب نیز دعای توسل توسط هیأت جانبازان، پنجشنبه شب دعای کمیل توسط عباس حیدرزاده و زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی، صبح جمعه قرائت دعای ندبه توسط رضا ایزدی، سخنرانی صبح جمعه توسط حجت‌الاسلام مرتضوی و قرائت زیارت آل یاسین عصر جمعه توسط بهداروند دنبال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha