حضور حداکثری مردم در انتخابات خاری بر چشم دشمنان است
کد خبر: 3978371
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

حضور حداکثری مردم در انتخابات خاری بر چشم دشمنان است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات خاری در چشم دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات خاری در چشم دشمنان استبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ظهر امروز، 28 خرداد هنگام اخذ رأی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز در یک جبهه بزرگ قرار داریم، جبهه‌ای که در مقابل تمام صفوف دشمنان اسلام، انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات خاری در چشم دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: در دفاع مقدس جانانه جان را نثار کردیم و امروز جبهه جهاد است، آن روز با موشک‌ها، هواپیماها ما را بمباران می‌کردند و امروز ماهواره‌ها و بنگاه‌های سخن‌پراکنی آنان ملت ما را هدف قراردادند تا از انقلاب و نظام مأیوس کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: 42 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته است، سختی و مشکل کم نداشته‌ایم و فرازوفرودهای زیادی را تجربه کرده‌ایم؛ حتی الان نیز مردم دچار تنگنا هستند ولی بنا نیست دشمن اراده مردم ما را در هم بریزد و تسلیم خواست دشمن بشویم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مردم عزیز ایران بدانید که اگر امروز یک‌ لحظه غفلت کنیم دشمن برنده است و ما همه بازنده‌ایم، یادآور شد: اگر نمی‌خواهیم دشمن شاد شود امرو از پیر و جوان، زن و مرد با همه شرایط سختی که دارید و ما با تمام وجود با شما همدردی می‌کنیم در این انتخابات حضور به هم رسانید و هرکسی را که تحقیق کرده‌اید به او رأی دهید، اما آنچه برای رهبری معظم انقلاب مهم است حضور حداکثری شما مردم است.

انتهای پیام
captcha