قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی صدای مردم است
کد خبر: 3978065
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی صدای مردم است

دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه حوزوی رسالت خود را در این قرار می‌دهد که صدای مردم باشد اگر چه بدبینی‌ها و دل‌زدگی‌هایی نسبت به روحانیت و مسئولین روحانی ایجاد شده است.

قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی صدای مردم استبه گزرش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام محسنی، دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی امروز در نشستی خبری با عنوان«روحانیت؛ صدای مردم ایران» که در اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، گفت: امید است با تبیین موثر و انعکاس قوی این قرارگاه، آغازی جدید برای تقش آفرینی آن با پشتیبانی اهالی رسانه آغاز شود .

محسنی ادامه داد: مقدمات این قرارگاه از سال‌های گذشته انجام شده اما از تابستان سال 99 نسبت به تحقق اهداف انقلاب و پیگیری فرمایشات رهبری در مورد حوزه انقلاب آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به پیگیری گفتمان‌سازی برای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری برای انتخابات 1400، یادآور شد: دلیل جدی و میدانی برای شکل‌گیری این قرارگاه، تجمیع و ساماندهی کانون‌ها و تشکل‌های مردمی و جهادی که در بخش‌های مختلف حوزه علمیه فعالیت داشتند، است.

دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز غرب و شرق به خوبی می‌دانند که تنها اسلام می‌تواند آن‌ها را از صحنه خارج کند و به همین دلیل می‌خواهند ایران را به عنوان مرکز اسلام ناب محمدی، نابود کنند.

محسنی تصریح کرد: نهاد متفکر انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه است، همان‌گونه که امام راحل 5 ماه قبل از ارتحال به سیدحمید روحانی فرمودند: شما نشان دهید که مردم ما علیه ظلم و بیداد و واپس‌گرایی اقدام کردند و فکر ناب محمدی را جای گزین اسلام آمریکایی و سلطنتی کردند.

وی افزود: قرارگاه حوزوی رسالت خود را در این قرار می‌دهد که صدای مردم باشد اگر چه بدبینی‌ها و دل زدگی‌هایی نسبت به روحانیت و مسئولین روحانی ایجاد شده است.

محسنی با بیان اینکه یکی از کارهای اساسی قرارگاه برای حفاظت از انقلاب، انتخاب اصلح است، اظهار کرد: مشارکت نهادهای انقلابی، فرهنگی و حوزوی در پی انتخاب اصلح قرار داده شده که در این راستا به دنبال مشارکت حداکثری است .

وی گفت: وظیفه قرارگاه در انتخابات 1400، تلاش در راستای گفتمان‌سازی برای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری است و پس از مستقر شدن دولت، استیفای حقوق و صدای مردم بودن را دنبال می‌کنیم.

محسنی افزود: وعده‌های کاندیداها باید مورد پیگیری قرار گیرد و مطالبات مردمی در استیفای حقوق‌شان دنبال شود.

دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های مردمی سامان‌دهی شود، گفت: مطالبات حوزه اقتصادی و فرهنگی باید توسط جریان مطالبه‌گری صمیمانه و قاطعانه دنبال شود .

وی در پایان اظهار کرد: باید نظارت متعهدانه برای انجام مسئولیت‌های رئیس جمهوری انجام شود تا مردم نیز تشکل‌های انقلابی نهادهای فرهنگی این قرارگاه را دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha