مردم برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌ رأی حاضر شوند
کد خبر: 3977931
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
استاندار قم:

مردم برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌ رأی حاضر شوند

استاندار قم با تأکید بر اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: من از تمامی شهروندان شریف و فهیم استان قم تقاضا دارم برای تعیین سرنوشت خود در تمامی عرصه‌های مختلف از جمله ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری که هر کدام به نوبه خود از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، پای صندوق رأی حضور پیدا کنند.

مردم برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌ رأی حضور پیدا کنندبه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست، استاندار قم، ۲۶ خردادماه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان قم، ضمن تبریک به‌مناسبت ایام دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد و برگزاری همزمان سه انتخابات مهم یعنی، انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان قرار داریم.

استاندار قم از برگزاری انتخابات شورای شهر به‌صورت الکترونیکی خبر داد و افزود: خوشبختانه تمهیدات بسیار خوبی در سطح ملی و استانی اندیشیده شده است تا علاوه بر مواردی که به‌صورت کلی در سراسر کشور وجود دارد، اقدامات دیگر احتیاطی و تضمینی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان نیز انجام شود.

وی با بیان اینکه گزارشات ارائه شده در ستاد انتخابات و ستاد مقابله با کرونا نشان می‌دهد که آمادگی بسیار خوبی فراهم است، افزود: بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، قانون انتخابات و تقویم انتخابات کاملاً رعایت شده است و از هر جهت آمادگی کافی و کامل در مجریان انتخابات وجود دارد و امیدواریم انتخاباتی در کمال امنیت و آرامش و سلامت داشته باشیم.

سرمست ضمن قدردانی از داوطلبان این دوره از انتخابات در خصوص رعایت پروتکل‌ها، بیان کرد: مجریان انتخابات با نهایت بی‌طرفی برای برگزاری انتخابات در کمال امنیت و آرامش و در عین حال سلامت، نهایت تلاش خود را می‌کنند و مردم نیز با نقش‌آفرینی خود، پشتوانه محکمی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران چه در سطح داخلی و چه در سطح خارجی و بین‌المللی ایجاد می‌کنند.

استاندار قم با تأکید بر اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: من از تمامی شهروندان شریف و فهیم استان قم تقاضا دارم برای تعیین سرنوشت خود در تمامی عرصه‌های مختلف از جمله ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری که هر کدام به نوبه خود از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند پای صندوق رأی حضور پیدا کنند.

سرمست با اشاره به اینکه همزمان با شروع بیماری کرونا، شیوع این بیماری به عنوان چالشی بزرگ، سلامت کل استان را تهدید کرد، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا، تلاش‌ها و پیگیری بسیاری جهت توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی استان انجام شد و بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین(ع) از چند ماه پیش تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و امروز در خدمت شهروندان عزیز است.

وی از افتتاح بیمارستان «مادر » در قم خبر داد و گفت: افتتاح بیمارستان مادر به‌عنوان یک دستاورد مهم در قم به‌شمار می‌رود و مراسم افتتاحیه آن روز پنجشنبه، ۲۷ خردادماه با حضور رئیس‌جمهور، به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

استاندار قم با اشاره به گزارش‌های امیدوارکننده از وضعیت کرونا در سطح کشور، تصریح کرد: گزارشی که از سوی مدیران بهداشت استان و در ستاد ملی مقابله با کرونا از وضعیت استان قم داده شد نشان از روند کاهشی در کل کشور به استثنای چند استان جنوبی کشور دارد، استان قم نیز از وضعیت کاهشی مطلوبی برخوردار است و امیدواریم که در هفته‌های آتی شاهد وضعیت بهتری نیز باشیم.

سرمست در پایان با تأکید بر اینکه برای برگزاری انتخابات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل و دقیق پیش‌بینی شده است، بیان کرد: از مردم عزیزمان انتظار داریم با دقتی که همواره در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته‌اند، حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رأی برای تعیین سرنوشت خود داشته باشند.

انتهای پیام
captcha