آرای ملت؛ نیرویی برای حرکت رو به رشد جامعه ایران
کد خبر: 3977104
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد؛

آرای ملت؛ نیرویی برای حرکت رو به رشد جامعه ایران

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم با بیان اینکه حرکت عظیم ملت ایران نیازمند شرکت پرشور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات است، گفت: تک‌تک آرای ملت، نیرویی برای حرکت رو به رشد جامعه اسلامی ایران است.

تک‌تک آراء ملت، نیرویی برای حرکت رو به رشد جامعه اسلامی ایران استحجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوروزی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی برخاسته از متن جامعه است که ریشه‌ عمیقی در باورها و فرهنگ جامعه اسلامی ایران دارد.

وی افزود: بر این اساس انقلاب، از یک طرف اتکا به باورهای عمیق دینی و فرهنگ جامعه دارد و از طرف دیگر پشتوانه محکم آن، حضور پرشور مردم در ایجاد و حدوث این انقلاب است؛ لذا این دو جنبه، یعنی اسلامیت و جمهوریت، دو رکن رکین در تشکیل این انقلاب به‌حساب می‌آید.

نوروزی افزود: در تداوم و پیشرفت انقلاب هم همین دو محور اساسی، ضروری است که در این 44 سال شاهد حضور جدی اقشار مختلف جامعه در دفاع از انقلاب و پیشبرد آن بوده‌ایم؛ چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران‌های پس از آن تا به امروز که در عرصه مقاومت مقابل استکبار، این استقامت ملت شریف ایران را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه حرکت عظیم ملت ایران نیازمند شرکت پرشور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات است، بیان کرد: تک‌تک آرای ملت، نیرویی است برای حرکت رو به رشد جامعه اسلامی ایران و همان‌گونه که در دوره‌های مختلف، موانع و مشکلات موجب دلسردی و سستی در حرکت ملت نشده است، هم‌اکنون هم نباید دشمنی‌های دشمنان و کوتاهی‌های مسئولان، موجب عدم شرکت مردم در انتخابات شود، زیرا مشارکت حداکثری همراه با انتخاب اصلح، ضامن تداوم حرکت رو به جلو و موجب رفع موانع به‌وجود آمده خواهد بود.

معیار انتخاب اصلح چیست؟

نوروزی تصریح کرد: جامعه ما نیازمند رئیس‌جمهوری است که در تراز انقلاب اسلامی با همه‌ آرمان‌های بلند آن باشد، لذا در انتخاب اصلح، انتظار جامعه کاندیدایی با شرایط و خصوصیاتی است که بتواند مسیر ملت بزرگ ایران را در روند رو به رشد خود تقویت کند و امانت‌دار آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و شهدا باشد و در تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب، توانمند و کوشا باشد.

وی ادامه داد: چنین فردی باید از تمایل و اتکا به قدرت‌های مستکبر بپرهیزد و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و استعداد جوانان، برای پیشرفت کشور برنامه‌ریزی کند و در نهادینه کردن ارزش‌های والای انسانی و الهی ثابت‌قدم باشد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه قم گفت: مسلماً چنین رئیس‌جمهوری است که می‌تواند مقابل فساد و بی‌عدالتی بی‌هیچ مسامحه‌ای بایستد، اقتصاد مقاومتی را با همه مؤلفه‌های آن اجرایی کند و دلسوزانه برای اقشار ضعیف تلاش کند.

انتهای پیام
captcha