طرح تکریم دختران و خواهران شهدای مدافع حرم اجرا می‌شود
کد خبر: 3976799
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
از سوی گروه جهادی مکتب سلیمانی؛

طرح تکریم دختران و خواهران شهدای مدافع حرم اجرا می‌شود

طرح تکریم دختران و خواهران شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون از سوی گروه جهادی مکتب سلیمانی اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا، گروه‌های جهادی مختلف تاکنون خدمات ثمربخشی را در مناطق محروم انجام داده‌‌اند و هر زمانی که نقطه‌ای از کشور با بحران مواجه شده، برای خدمت به هم‌نوعان خود حاضر شده‌اند. با شیوع بیماری کرونا و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مؤمنانه و مواسات، فعالیت گروه‌های جهادی در کشور نیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و بسیاری از آن‌ها به صورت خودجوش به اجرای طرح‌های مختلف به ویژه طرح‌های مربوط به معیشت اقدام کرده‌اند.

گروه جهادی مکتب سلیمانی از جمله گروه‌هایی است که با فعالیت‌های جهادی خود برای رفع محرومیت از نیازمندان و مستضعفان مناطق مختلف، به ویژه خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و جانبازان، قدم در مسیر سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی گذاشته است.

این گروه جهادی در موضوعاتی همچون بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، کمک‌هزینه‌های اجاره مسکن، حوزه بهداشت و درمان، اطعام نان به صورت ماهیانه در مناطق محروم کشور، عمران و بازسازی منازل و ... فعالیت داشته و دارد. یکی از فعالیت‌های این گروه در حوزه فرهنگی و رسیدگی به امور جوانان در حوزه فرهنگ و ورزش است.

از جمله فعالیت‌های ویژه گروه جهادی مکتب سلیمانی، رسیدگی به خانواده‌های شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای تیپ فاطمیون است. اعضای تیپ فاطمیون سال‌هاست که با حضور در صف اول دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مبارزه و جهاد با داعشیان قرار دارند و در این راه نیز ضمن جان‌فشانی‌های جاودانه‌ای که داشته‌اند، شهدا و جانبازان فراوانی را تقدیم اسلام کرده‌اند.

یکی از فعالیت‌های مهم و تأثیرگذار اعضای گروه جهادی مکتب سلیمانی، سرکشی و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم است. جهادگران مکتب سلیمانی در مناسبت‌های مختلف سعی بر این دارند تا با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله تقدیم هدایا، بسته‌های معیشتی و ... به اعضای خانواده‌های شهدای مدافع حرم، گامی هر چند کوچک در مسیر رفع محرومیت و نیازمندی‌های ایشان برداشته باشند.

در همین راستا در ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، طرح تکریم از دختران و خواهران شهدای مدافع حرم از سوی گروه جهادی مکتب سلیمانی اجرا می‌شود که طی آن هدایای مختلفی در میان خانواده‌های این شهدا توزیع خواهد شد.

سیدحامد موسوی، مدیر گروه جهادی مکتب سلیمانی در گفت‌‌وگو با ایکنا، در رابطه با اجرای طرح ویژه تکریم دختران و خواهران شهدای مدافع حرم اظهار کرد: در آغاز دهه کرامت و مصادف با روز دختر و میلاد حضرت معصومه(س)، گروه جهادی مکتب سلیمانی(قسم) تصمیم دارد تا با ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان مدافع حرم تیپ فاطمیون، برای دختران و خواهران شهدای تیپ فاطمیون تعدادی هدیه به مناسبت روز دختر تهیه کرده و در میلاد حضرت کریمه اهل بیت(س) از ایشان تجلیل کند.

شنبه/////طرح تکریم دختران و خواهران شهدای مدافع حرم اجرا می‌شود

وی ادامه داد: لذا به مناسبت روز دختر و با هماهنگی‌های انجام شده، این هدایا از سوی واحد خواهران گروه جهادی مکتب سلیمانی(قسم) به خواهران و دختران ۳۰ خانواده از شهدای تیپ فاطمیون اهدا خواهد شد.

موسوی بیان کرد: در این راستا عروسک‌های دست‌ساز و گیره سر ویژه گروه سنی پنج تا ۱۰ سال و روسری و ساق دست برای گروه سنی 10 تا 15 سال که از سوی اعضای واحد بانوان گروه جهادی مکتب سلیمانی دوخته و آماده شده است، به ایشان اعطا خواهد شد.

مدیر گروه جهادی مکتب سلیمانی در پایان سخنان خود تصریح کرد: علاوه بر اجرای این طرح از سوی واحد بانوان گروه جهادی مکتب سلیمانی، واحد آقایان این گروه جهادی نیز نسبت به توزیع این هدایا در میان دختران و خواهران شهدای مدافع حرم اقدام کرده و در ادامه اجرای این طرح، به دیدار خانواده‌های شهدا خواهند رفت.

انتهای پیام
captcha