علاقه‌مندی به تدریس انگیزه حضورم در دوره دانشجو معلم شد
کد خبر: 3976350
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶

علاقه‌مندی به تدریس انگیزه حضورم در دوره دانشجو معلم شد

دانشجوی شرکت‌کننده در دوره دانشجومعلم سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از علاقه‌اش به تدریس و مربی‌گری گفت که زمینه‌ای برای حضورش در دوره فوق شد.

به گزارش ایکنا، سکینه حسین‌پور، دانشجوی ترم ششم دانشگاه علوم قرآنی مراغه است. وی از جمله شرکت‌کنندگان دوره دانشجومعلم سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور است که به دلیل علاقه‌مندی به تدریس و با این انگیزه در این دوره‌ها حضور پیدا کرده است.

وی درباره نحوه آشنایی‌اش با برگزاری این طرح، گفت: پوسترهای تبلیغی دوره را در کانال تلگرامی دانشگاه دیدم و به دلیل علاقه‌ای که به آموزش قرآن داشتم و پیگیری که انجام دادم، سرانجام در دوره نام‌نویسی کردم و حضور پیدا کردم.

حسین‌پور با اشاره به مزایای دوره مجازی، بیان کرد: برگزاری غیرحضوری دوره موجب شد تا بستری فراهم شود تا شرکت برای همه دانشجویان از سراسر کشور فراهم باشد. مدت زیادی بود که دنبال حضور در این دوره‌های تربیت مربی بودم، اما شرایط شرکت در دوره‌های حضوری را نداشتم و الحمدلله این فرصت فراهم شد. البته محتوای دوره به صورت فشرده ارائه شد که به نظرم در برخی از سرفصل‌ها جای کار بیشتر دارد.

دانشجوی ترم ششم دانشگاه علوم قرآنی مراغه اضافه کرد: تدریس استاد تک‌فلاح و نکات آموزشی آنها کاربردی بود و همچنین سایر اساتید نیز سعی داشتند تا فنون اصولی و قواعد کاربردی را آموزش دهند. همچنین اخذ آزمون از مطالب ارائه شده نیز موجب می‌شد تا شرکت‌کنندگان محتوا را به خوبی دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha