۲۰۵۵ مسئله در طرح مهرواره «محله همدل» استان کرمانشاه ثبت شد
کد خبر: 3971868
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

۲۰۵۵ مسئله در طرح مهرواره «محله همدل» استان کرمانشاه ثبت شد

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با مشارکت مردم تاکنون ۲۰۵۵ مسئله در طرح محله همدل در استان به ثبت رسیده است.

حجت‌الاسلام مهدی کارگر، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌‎وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح محله همدل در استان، اظهار کرد: این طرح زمینه‌ساز بیان مشکلات محلات از زبان مردم است و از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد.

وی با تقدیر از شرکت‌کنندگان در این طرح، افزود: مردم استان برای ثبت‌نام و درج مشکلات و مسئله‌های محله خود می‌توانند به آدرس سایت به نشانی www.ham-del.ir تا تاریخ یاد شده مراجعه کنند.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهداف طرح، گفت: هدف اصلی طرح مهرواره همدلی ایجاد نشاط و روحیه خودباوری در بین تمامی اقشار مردم و تقویت موضوع هویت‌بخشی به مساجد و تثبیت جایگاه امام محله به‌عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام کارگر تصریح کرد: این طرح پیرامون مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، خانواده، تربیتی، مذهبی، اخلاقی، زنان و حقوقی طراحی شده و بر اساس زیست بوم فرهنگی در محل است.

وی در پایان افزود: مردم می‌توانند با مشارکت خود مسائل محل را مطرح و با همیاری امام محله و اهالی برای رفع آن اقدام کنند. تاکنون ۲۰۵۵ مسئله در طرح محله همدل در استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام
captcha