واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در قم آغاز شد
کد خبر: 3971636
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در قم آغاز شد

استاندار قم با اشاره به اینکه نسبت به شلوغی‌های سطح شهر نگران هستیم و از همشهریان تقاضا می‌کنیم توجه بیشتری به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند، گفت: از امروز واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در قم شروع شده است و باید فضای محل‌های تزریق واکسن از نظر رعایت پروتکل‌ها و عدم تجمع‌ها کنترل شود.

واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در قم آغاز شد/نگرانی نسبت به شلوغی‌های سطح شهربه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست، استاندار قم، 25 اردیبهشت در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به‌صورت ویدئوکنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر وضعیت تردد خودروها درسطح شهر قم، اظهار کرد: محدودیت‌هایی که برای عبور و مرور خودروها وضع شده بود، همچنان نیز اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: درخواست ما از همشهریان رعایت این محدودیت‌هاست تا بر این مشکل فائق بیاییم؛ برخی شلوغی‌های سطح شهر قم نگران‌کننده‌ است.

سرمست با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های ارائه شده وضعیت کرونا در اکثر استان‌های کشور نزولی است، تصریح کرد: محدودیت‌هایی که در تعطیلات عید فطر برای سفر اعمال کردیم، در این روند کاهشی مؤثر بوده‌ است.

استاندار قم روند تهیه واکسن و انجام طرح واکسیناسیون را مطلوب توصیف کرد و گفت: از امروز واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در قم شروع شده و ما تأکید داریم فضای محل‌های تزریق واکسن از نظر رعایت پروتکل‌ها و عدم تجمع‌ها کنترل شود.

وی یادآور شد: مردم بر اساس اولویت تعیین شده برای دریافت واکسن مراجعه کنند تا شاهد سیر نزولی این بیماری باشیم.

انتهای پیام
captcha