حال ۹۱ بیمار کرونایی در قم وخیم است/ کاهش فوتی‌های کرونا
کد خبر: 3971503
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
در ۲۴ ساعت گذشته؛

حال ۹۱ بیمار کرونایی در قم وخیم است/ کاهش فوتی‌های کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته سه تَن از بیمارانی که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود جان خود را در این استان از دست دادند که این تعداد در مقایسه با ۱۰ فوتی روز قبل هفت تَن کاهش پیدا کرده است، گفت: ۳۵۲ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال ۹۱ نفر از آن‌ها وخیم است.

حال 91 بیمار کرونایی در قم وخیم است/ کاهش فوتی‌های کرونا در قمبه گزارش ایکنا از قم به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به پذیرش ۷۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا، گفت: ۴۱ نفر از این افراد در بخش‌های درمانی بیمارستان‌های قم بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه ۳۲ نفر از کسانی که در روزهای گذشته بستری بودند مرخص شده‌اند، افزود: در حال حاضر ۳۵۲ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال ۹۱ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی ادامه داد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار از بیماران کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.

قدیر تعداد تست‌های گرفته شده کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را ۳۹۹ مورد بیان کرد و گفت: نتیجه ۱۴۳ تست در استان، مثبت بوده و 24 هزار و 409 دوز واکسن تزریق شده است.

انتهای پیام
captcha