تولید برنامه «ایوان آینه» با رکورد ۸۰۰ هزار بیننده در یک روز
کد خبر: 3971041
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳

تولید برنامه «ایوان آینه» با رکورد ۸۰۰ هزار بیننده در یک روز

مسئول واحد کودک و نوجوان اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به تولید و پخش برنامه ایوان آینه با همکاری شبکه شاد آموزش و پرورش و شبکه هدهد در ماه مبارک رمضان، گفت: این برنامه معارفی و قرآنی در برخی از روزهای ماه مبارک رمضان به رکورد 800 هزار بیننده رسیده است.

تولید برنامه «ایوان آینه» با رکورد ۸۰۰ هزار بیننده در یک روزبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری، مسئول واحد کودک و نوجوان اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت طی گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری برنامه ترتیل‌خوانی کودکان با عنوان «ایوان آینه» اظهار کرد: این برنامه از سوی واحد کودک و نوجوان معاونت قرآن و معارف حرم مطهر و با همکاری شبکه‌های شاد و هدهد با استفاده از ۱۸ قاری ممتاز کشوری و استانی در ۳۰ قسمت تولید شده است.

وی با بیان اینکه برنامه «ایوان آینه» از سه بخش نمایش سبک زندگی قرآنی به همراه کارشناسان قرآنی، برگزاری مسابقه و ترتیل‌خوانی نصف حزب از هر جزء برگزار شد، افزود: این برنامه هر‌ روز از ساعت ۱۲ تا ۱۳ از شبکه شاد و ساعت ۱۵ از شبکه هدهد منعکس شده است.

مسئول واحد کودک و نوجوان اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به استقبال مخاطبان کودک از این برنامه، گفت: کمترین تعداد مخاطبان این برنامه در یک روز ۳۰۰ هزار نفر و بیشترین تعداد مخاطب در یک روز ۸۰۰ هزار نفر در شبکه شاد بوده‌اند.

وی ادامه داد: برای تشویق و ترغیب مخاطبین به دیدن این برنامه در بین هر برنامه یک سؤال از آیات تلاوت شده طرح می‌شد که به‌صورت میانگین بین ۳ تا ۵ هزار نفر در این مسابقه شرکت می‌کردند و تا روز ۲۸ ماه رمضان ۱۲۰ هزار نفر در مسابقه روزانه شرکت کردند که از این میان 210 نفر به قید قرعه برنده جوایز نقدی و بسته‌های فرهنگی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha