حضور مردم در انتخابات تأیید نظام اسلامی است
کد خبر: 3970814
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

حضور مردم در انتخابات تأیید نظام اسلامی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: مردم در عرصه انتخابات به‌صورت مستقیم وارد می‌شوند و در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند که این حضور در واقع تأیید نظام اسلامی است.

حضور مردم در انتخابات تایید نظام اسلامی استبه گزارش ایکنا از قم، مهدی کبیری‌پور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم،  21 اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مردم در عرصه انتخابات به‌صورت مستقیم وارد می‌شوند و در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند که این حضور در واقع تأیید نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: وقتی اکثریت مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و رأی خود را به صندوق می‌اندازند علاوه بر مشارکت فعال در سرنوشت خود، موجب تقویت نظام اسلامی می‌شوند و کشور را در برابر توطئه‌های مستکبران بیمه می‌کنند.

کبیری‌پور اضافه کرد: به همین دلیل نیاز است که برای دعوت همه اقشار مردم با هر دیدگاه سیاسی و مذهبی برای حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در سرنوشت خودشان و کشور تلاش شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) گفت: البته در این موضوع باید مراقب توطئه‌های دشمن نیز بود که برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات از هر راهی همچون ایجاد حس ناامیدی در جامعه استفاده می‌کنند و لازم است با نمایش دستاوردها، این توطئه را خنثی کرد.

وی بیان کرد: دولت در نظام جمهوری اسلامی از امکانات بسیاری برخوردار است و می‌تواند در زمینه‌های مختلف تحول‌آفرین باشد، بنابراین مشارکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری تأثیر بسیار مهمی در زندگی مردم دارد. 

کبیری‌پور با اشاره به نقش رسانه‌ها برای دعوت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: انتخاب فرد اصلح در این رابطه از اهمیت فراوانی برخوردار است و موجب افزایش مقبولیت نظام اسلامی در نزد مردم، می‌شود.

انتهای پیام
captcha