رویداد ایده‌پردازی اکسیر آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 3970802
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
به همت جهاد دانشگاهی قم؛

رویداد ایده‌پردازی اکسیر آغاز به‌کار کرد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری رویداد استارتاپی «اکسیر» با محوریت فناوری اطلاعات از ۱۸ اردیبهشت تا ۱۸ خردادماه خبر داد.

رویداد ایده‌پردازی اکثیر آغاز به‌کار کردبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم علی حسینی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم طی گفت‌وگویی به شرح رویداد ایده‌پردازی اکسیر پرداخت و گفت: این رویداد که با مشارکت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم و بنیاد نخبگان استان قم در حال برگزاری است در شش محور فناوری اطلاعات سلامت، فناوری اطلاعات گردشگری، بازی‌های رایانه‌ای، ارائه کسب و کارهای مبتنی بر موبایل، اینترنت اشیا و وب سایت‌های اینترنتی و تبلیغات ایده جذب می‌کند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در رویداد اکسیر می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت جهاد دانشگاهی استان قم یا لینک http://jd-qom.ac.ir/fa/form/520 و یا آیدی تلگرام و ایتا @jd_mehra  ایده خود را ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم افزود: ایده‌های اول تا سوم این رویداد استانی به ترتیب 15 میلیون ریال، 10 میلیون ریال و هفت میلیون ریال و یک ایده به‌عنوان ایده شایسته تقدیر به مبلغ چهار میلیون ریال، جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

حسینی تأکید کرد: صاحبان ایده‌های برتر و شایسته تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، جهاد دانشگاهی استان قم و بنیاد ملی نخبگان قم نیز بهره‌مند خواهند شد.

وی با معرفی دبیرخانه رویداد ایده‌پردازی اکثیر به سخنان خود پایان داد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ارتباط با دبیرخانه می‌توانند با شماره 37832878 – 025 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha