وبینار آشنایی با کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی برگزار شد
کد خبر: 3970602
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
از سوی جهاد دانشگاهی قم؛

وبینار آشنایی با کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی، 18 اردیبهشت به‌صورت آنلاین از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی «امجد» برگزار شد.

وبینار آشنایی با کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، مهدی بافرانی، مدرس این کارگاه آموزشی مجازی با بیان اینکه در یک بازار باید به نکات مختلفی توجه داشت و به موضوعات مختلفی مسلط بود، اظهار کرد: کنترل مشتریان و افزایش رضایت مشتریان و بازار هدف و حضور رقبا و فضای مجازی باعث می‌شود که بازاریابی دیجیتال امروزه اهمیت داشته باشد.

بافرانی در ادامه به مباحث دیگری از جمله اصول مارکتینگ، مفاهیم 4p،4c،4e، بازاریابی دیجیتال، نحوه معرفی محصول در شبکه‌های اجتماعی، اهمیت بازاریابی دیجیتال، اهمیت برندسازی، رضایت مشتریان و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ پرداخت و فراگیران دوره را با این مباحث آشنا کرد.

در پایان وبینار فراگیران طرح پرسش کردند و مدرس دوره با ارائه پاسخ‌های کاربردی و بررسی صفحات مجازی و کسب و کارهای موفق و ناموفق به سؤالات فراگیران پاسخ داد.

یادآور می‌شود، این وبینار از سلسله وبینارهای مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی قم بود که هر هفته به‌صورت موضوعی با همکاری سازمان دانشجویان شعبه قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha