بوستان‌های شهری و جنگلی قم بازگشایی شد
کد خبر: 3970438
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

بوستان‌های شهری و جنگلی قم بازگشایی شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، گفت: با توجه به ورود شهر قم به شرایط نارنجی کرونایی، تمام بوستان‌های شهری از امروز بازگشایی شد.

بوستان‌های شهری و جنگلی قم بازگشایی شدبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم طی گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت کرونایی شهر قم، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و با توجه به ورود شهر قم به وضعیت نارنجی، از امروز تمام بوستان‌های شهری و جنگلی در مناطق هشتگانه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

وی ادامه داد: ورودی‌های مسدود شده بوستان‌ها بازگشایی و سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها برای استفاده شهروندان باز خواهد شد؛ البته به طور مستمر اقدامات ضدعفونی و گندزدایی این فضاها انجام می‌شود.

جوادیان افزود: مراکز عرضه مایحتاج در بوستان‌ها نیز می‌توانند با رعایت کامل دستور‌العمل‌های بهداشتی فعالیت کنند، اما هنوز مصوبه‌ای در خصوص فعالیت مجدد شهربازی‌ها اعلام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه رستوران‌های داخل بوستان‌ها نیز به صورت بیرون‌بر فعال خواهند بود، گفت: با توجه به این شرایط پیمانکاران فضای سبز موظف به گندزدایی و ضدعفونی کلیه فضاهای بوستان‌ها اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا در شهر قم گفت: از همه همشهریان عزیز تقاضا داریم تا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از ایجاد تجمع و دورهمی در بوستان‌ها خودداری کرده و با استفاده از ماسک به ویژه در اماکن مسقف بوستان‌ها از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.

انتهای پیام
captcha