مشارکت 15 مؤسسه قرآنی قم در نمایشگاه مجازی قرآن کریم
کد خبر: 3970252
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

مشارکت 15 مؤسسه قرآنی قم در نمایشگاه مجازی قرآن کریم

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه 63 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تحت نظارت این اداره‌کل مشغول فعالیت هستند، گغت: 15 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت برای حضور در نمایشگاه معرفی شده‌ و بن خرید از نمایشگاه به کلیه مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت قم اعطا شده است.

مشارکت 15 موسسه قرآنی قم در نمایشگاه مجازی قرآن کریمسید‌مصطفی میرعرب رضی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه قرآن به‌علت شیوع کرونا مجازی برپا شد، گفت: نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ۱۱ تا 22 اردیبهشت مصادف با ۱۸ تا 29 رمضان به‌صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به عموم علاقه‌مندان است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با شعار «قرآن، کتاب رشد و رویش» در دو بخش خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی در خدمت عموم علاقه‌مندان است، ادامه داد: در بخش فروشگاهی این نمایشگاه، کتب چاپ شده در حوزه قرآن، دین و دفاع مقدس به فروش می‎‌رسد و امکان عرضه و فروش این کتاب‌ها برای ناشرانی که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ گرفته‌ باشند، فراهم است.

میرعرب رضی با بیان اینکه بخش خدمات محتوایی به ارائه دستاوردها و فعالیت‌های خلاقانه مؤسسات قرآنی کشور اختصاص دارد، افزود: بر اساس تفاهم انجام شده بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست ایران، کتب خریداری شده توسط بازدیدکنندگان نمایشگاه به‌صورت رایگان و در سریع‌ترین زمان ممکن برای آن‌ها ارسال می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اعطای 12 هزار بن خرید به فعالان فرهنگی و قرآنی خبر داد و گفت: مبلغ بن خرید از 100 هزار تومان تا 400 هزار تومان است و به حافظان، قاریان، خادمان قرآنی، نویسندگان قرآنی  و سایر فعالان حوزه فرهنگی و قرآنی اعطا می‌شود.

وی اظهار کرد: 63 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تحت نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت هستند و 15 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت برای حضور در نمایشگاه معرفی شده‌اند و همچنین بن خرید از نمایشگاه به کلیه مدیران مؤسسات قرآنی در قم اختصاص داده شده‌ است.

میرعرب گفت: با توجه به مجازی بودن نمایشگاه قرآن امسال و دسترسی آسان‌تر به بخش‌های مختلف نمایشگاه و حذف هزینه‌های رفت و آمد عموم علاقه‌مندان برای حضور در نمایشگاه و جلوگیری از اتلاف وقت آنان، انتظار استقبال ویژه از نمایشگاه را داریم.

وی در پایان به سامانه طراحی شده نمایشگاه مجازی قرآن کریم به آدرس www.iqfa.ir اشاره و تأکید کرد: عموما استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌های مجازی بیشتر از بازدیدکنندگان حضوری است.

انتهای پیام
captcha