کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی خیرین قمی به طرح همای رحمت
کد خبر: 3970061
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قم خبر داد:

کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی خیرین قمی به طرح همای رحمت

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم از کمک دو میلیارد و 175 میلیون ریالی دو خیر قمی به طرح همای رحمت با هدف تهیه سبدهای معیشتی برای اهدا به نیازمندان خبر داد.

کمک بیش از ۲ میلیارد ریالی خیرین قمی به طرح همای رحمتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلا‌ احمر استان، امیرحسین علیمردانی، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم گفت: بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال‌احمر از جمله پروژه‌های ابتکاری و موفق داوطلبی استان قم است که از سال ۱۳۸۵  به همت اعضا، داوطلبان و خیرین استان به‌منظور تحقق اهداف بشردوستانه هلال‌احمر و به‌منظور رفع آلام آسیب‌دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی متنوعی در راستای نیاز مردم در این بانک موجود است، بیان کرد: این بانک شامل تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز و فیزیوتراپی و اقلام دیگر است که تمام این وسایل به‌صورت رایگان و امانی به مدت یک ماه در اختیار مراجعان و بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

علیمردانی اظهار کرد: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و افزایش تعداد مراجعان به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال‌احمر، یک خیر قمی مبلغ دو میلیارد و 366 میلیون و 200 هزار ریال به هلال‌احمر اهدا کرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم در پایان یادآور شد: همشهریان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ نزد بانک ملت با شناسه اختصاصی ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال‌احمر استان واریز کنند و یا تجهیزات پزشکی بلااستفاده در منازل خود را به جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی، نبش کوچه ۷، معاونت داوطلبان اهدا کرده و در این امر خداپسندانه شریک باشند.

انتهای پیام
captcha