ممنوعیت سفرهای استانی در تعطیلات عید فطر
کد خبر: 3970052
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
استاندار قم خبر داد:

ممنوعیت سفرهای استانی در تعطیلات عید فطر

استاندار قم گفت: آغاز فعالیت گروه‌های مشاغل رده 2، برگزاری کنکور در موعد مقرر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم و امتحانات نهایی دیپلم به‌صورت حضوری در موعد مقرر و ممنوعیت سفر بین استان‌ها در تعطیلات عید فطر از مصوبات جلسه امروز ستاد کرونا است.

امتحانات نهایی حضوری برگزار می‌شود/ممنوعیت مسافرت در تعطیلات عید فطربه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست، استاندار قم، امروز، 18 اردیبهشت‌ماه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، ضمن قدردانی از مردم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در لیالی قدر و روز قدس در شرایط پیک چهارم کرونا، گفت: در سایه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم از پیک چهارم کرونا عبور کرده و در وضعیت نارنجی هستیم و امیدواریم شیب نزولی کرونا همچنان ادامه‌دار باشد.

وی افزود: آغاز فعالیت گروه‌های مشاغل رده 2، برگزاری کنکور در موعد مقرر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم و امتحانات نهایی دیپلم به‌صورت حضوری در موعد مقرر و ممنوعیت سفر بین استان‌ها در تعطیلات عید فطر از مصوبات جلسه امروز ستاد کرونا است.

استاندار قم تصریح کرد: با توجه به تجربه موفق برگزاری کنکور در سال گذشته به‌صورت حضوری، تصمیم ستاد ملی کرونا بر برگزاری کنکور امسال در موعد مقرر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

سرمست بیان کرد: ممنوعیت سفر بین استان‌ها از ظهر روز سه‌شنبه آغاز و تا ظهر روز شنبه ادامه دارد و امیدواریم که مردم به مسافرت نروند تا بتوانیم زنجیره انتقال را پاره و شیوع بیماری کرونا را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: جریمه یک میلیون تومانی برای مسافرت در وضعیت قرمز و جریمه 500 هزار تومانی در وضعیت نارنجی و زرد برای مردم اعمال می‌شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه مبارزه با کرونا یک مبارزه بی‌امان، همه‌جانبه و فراگیر است، اظهار کرد: از کلیه مدیران و مسئولانی که در قرارگاه شهید سلیمانی در حال خدمت‌رسانی به مردم در شرایط کرونایی هستند، قدردانی می‌کنم.

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم و خیرین و مراجع عظام تقلید که در قطع زنجیره انتقال کرونا تلاش می‌کنند، گفت: هماهنگی مناسب بین مردم و مسئولان ستاد ملی کرونا و سایر مدیران کوشا برقرار است که به پشتیبانی از جبهه سلامت کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha