محدودیت‌های کرونایی مانع از حمایت ملت ایران از مردم فلسطین نمی‌شود
کد خبر: 3969888
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
پیام استاندار قم در روز جهانی قدس؛

محدودیت‌های کرونایی مانع از حمایت ملت ایران از مردم فلسطین نمی‌شود

استاندار قم طی یک بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس بیان کرد: عدم برگزاری راهپیمایی و تجمع عظیم هرساله در روز قدس به علت شیوع ویروس کرونا مانع از حمایت ملت شریف ایران از مردم مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین نمی‌شود.

محدودیت کرونا مانع از حمایت ملت ایران از مردم فلسطین نمی‌شودبه گزارش ایکنا از قم، متن پیام بهرام سرمست، استاندار قم به مناسبت روز قدس به اين شرح است:

(بسم الله الرحمن الرحیم

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نشان از تدبیر و دوراندیشی امام عزیز برای زنده نگه‌داشتن مسآله فلسطین است. روز قدس روز نمایش شکوه اتحاد و هم‌بستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و اعلان برائت علیه غاصب صهیونیست است. روزی که نام فلسطین و مردم مظلوم و بی‌دفاع آن در جهان طنین‌انداز و موجی از نفرت و بغض و کینه بر علیه اسراییل در بین مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان فراگیر می‌شود.

اگرچه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی و تجمع عظیم همیشگی روز قدس در ایران اسلامی برگزار نمی‌شود ولی این محدودیت مانع از حمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین نخواهد شد و لذا همگی با استماع بیانات حکیمانه و مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در این روز که در واقع ترسیم‌گر راهبرد جهان اسلام در قبال مسآله فلسطین است، روز قدس را متفاوت از گذشته گرامی خواهیم داشت.

بهرام سرمست
استاندار قم)

انتهای پیام
captcha