پست استان قم در صدر آمار ارسال مرسولات نمایشگاه مجازی قرآن كریم
کد خبر: 3969725
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

پست استان قم در صدر آمار ارسال مرسولات نمایشگاه مجازی قرآن كریم

در ششمین روز از برپایی اولین نمایشگاه مجازی قرآن کریم پست استان قم همچنان در صدر آمار قبول و ارسال مرسولات نمایشگاه مجازی قرآن کریم قرار دارد.

پست استان قم در صدر آمار ارسال مرسولات نمایشگاه مجازی قرآن كریمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی پست استان قم ، همزمان با افتتاح نمایشگاه مجازی قرآن کریم، پست استان قم با  آمادگی کامل از لحظه شروع نمایشگاه جهت انجام فرآیند عملیات پستی نسبت به تحويل و ارسال مرسولات ناشرين مربوطه اقدام کرده‌است.

نمایشگاه مجازی قرآن کریم به عنوان اولین نمایشگاه مجازی قرآن در سراسر کشور از یازدهم اردیبهشت آغاز به کار کرد وحدود ۵۰۰ ناشر در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند که بیشتر این ناشرین در سه شهر قم، تهران و مشهد متمرکز هستند.

تجربه موفق برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در ارسال سریع و رایگان کتاب‌های خریداری شده توسط پست برای مشتریان؛ موجب استقبال مخاطبان از نمایشگاه مجازی قرآن کریم شده است و امروز در ششمین روز از برپایی نمایشگاه، پست استان قم همچنان در صدر آمار قبول و ارسال مرسولات نمایشگاه مجازی قرآن کریم قرار دارد.

به دلیل محتویات مرسولات این نمایشگاه (کلام‌الله مجید، ادعیه و کتب مذهبی که حاوی اسماء متبرکه است) و با توجه به تاکید مدیرکل پست استان و بنابر دستورالعمل‌های صادر شده از سوی شرکت ملی پست ، جهت حفظ شان کلام‌الله و اسما متبرکه ارسال این‌گونه مرسولات با باکس‌های مخصوص انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، مرسولات خريدارى شده از اين نمايشگاه، طی 3 روز کاری به دست خریداران می‌رسد.

انتهای پیام
captcha