توجه جدی به حفظ سلامت مردم در زمان برگزاری انتخابات
کد خبر: 3968993
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

توجه جدی به حفظ سلامت مردم در زمان برگزاری انتخابات

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: نهایت تلاش خود را برای حفظ سلامت مردم استان در زمان برگزاری انتخابات انجام داده و به مردم اطمینان می‌دهیم که تمام عوامل برگزاری انتخابات در استان قم تست کرونا می‌دهند.

برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی سخت استبه گزارش ایکنا از قم، بیژن سلیمان‌پور معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری قم، 13 اردیبهشت‌ماه در جلسه ستاد اطلاع‌رسانی دولت که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: کلیه برنامه‌های انتخاباتی در قم بر اساس برنامه‌ریزی‌های تعیین شده در حال اجرا و برگزاری است و هماهنگی مطلوبی میان دستگاه‌های متولی برگزاری این حماسه‌ ملی حاکم است.

وی با اشاره به اینکه صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهر قم به‌خوبی و در حد مطلوب بررسی شده‌ است، افزود: از میان ۴۹۰ نامزد که ۱۵ تن از آنان انصراف دادند، صلاحیت ۴۵۰ تن تأیید شد، هیئت اجرایی شهرستان قم نیز صلاحیت ۹۷ درصد نامزدهای ورود به این عرصه‌ را تأیید کرد.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: نامزدهای معترض به نتیجه تأیید صلاحیت خود از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه برای اعتراض فرصت داشتند و نتیجه قطعی تا 21 اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود.

سلیمان‌پور با اشاره به اینکه استان قم از حیث تنوع و تکثر نامزدها در عرصه انتخابات شوراها، وضعیت مناسبی دارد، تأکید کرد: برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی سخت است اما همه امکانات لازم از جمله تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز در شعب رأی در استان قم مهیا شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه نهایت تلاش خود را برای حفظ سلامت مردم در زمان برگزاری انتخابات انجام می‌دهیم، اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که تمام عوامل برگزاری انتخابات در استان قم تست کرونا می‌دهند.

سلیمان‌پور به افزایش 10 درصدی شعب اخذ رأی استان اشاره کرد و افزود: همه امکانات خود را برای برگزاری انتخابات سالم در نهایت آرامش و حفظ سلامت مردم فراهم می‌کنیم.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: دشمنان هزاران میلیارد تومان هزینه کردند که مردم را برای شرکت در انتخابات ناامید کنند و زمانی که به نیت شیطانی خود نرسیدند، در تلاش هستد با ایجاد رعب و ترس از کرونا تلاش دارند، مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند.

وی در پایان یادآور شد: در این شرایط تمام تلاش خود را در راستای برگزاری انتخابات باشکوه و  با رعایت مسائل بهداشتی به‌کار می‌گیریم.

انتهای پیام
captcha