مسئولیت حضور در انتخابات و نقش مردم در حفظ کشور
کد خبر: 3968775
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
حجت‌الاسلام اکبری:

مسئولیت حضور در انتخابات و نقش مردم در حفظ کشور

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم با اشاره به اینکه مردم باید تلاش کنند برای حفظ کشور اسلامی در انتخابات حضور حداکثری پیدا کنند، گفت: انتخابات یک تکلیف شرعی است و همه نسبت به این موضوع مسئولیم و عدم حضور و یا حضور کمرنگ ما باعث می‌شود که دشمن مجدداً در این نظام طمع کند.

حضور حداکثری در انتخابات برای حفظ کشور لازم استبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم، حجت‌الاسلام سیدحسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار کرد: اراده ملی و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یکی از موضوعاتی است که نشان از اقتدار یک ملت و بروز و ظهور ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن ملت در دنیاست که در ذهن همه قدرت‌های دنیا به‌عنوان یک امر مهم و اساسی نقش خواهد بست و دشمن نیز در برخورد و رویارویی این ملت با مشکلات برای تحقق بخشیدن آرمان‌هایشان متزلزل خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور گسترده که برگرفته از اراده ملت است می‌تواند رویکرد دشمن را در برخورد با این نظام تغییر دهد و رویارویی دشمن با این مسئله کار آسانی نیست.

اکبری اضافه کرد: حفظ اقتدار ملت و نظام در گرو پیروی مردم از فرامین رهبر معظم انقلاب و پیوند مردم با این نظام و انقلاب است و اگر این پیوند اتفاق بیفتد، حتی همه دنیا کنار هم جمع شوند و دسیسه کنند نمی‌توانند برای شکست این نظام و ملت گام بردارند و این‌گونه مردم می‌توانند مکر دشمن را در هم بشکنند و این از نتایج حضور حداکثری در انتخابات است.

وی افزود: تأکید امامین انقلاب همواره بر این بود که همه مردم، گروه‌ها و نیروها مسئول هستد در انتخابات به‌ویژه انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند، چراکه که می‌خواهند سرمایه عظیم جامعه دینی را به دست این دولت و رئیس‌جمهور بسپارند تا او بتواند مردم را در ابعاد مختلف به سمت و سوی کمال برساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به اهمیت رأی مردم در سرنوشت کشور بیان کرد: در حوزه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و اداره کلی جامعه مجری رئیس‌جمهور است و بستگی دارد مردم چه کسی را به‌عنوان سکان‌دار امر اجرایی انتخاب می‌کنند، از این‌رو باید تلاش کنند فردی مناسب و در شأن و تراز نظام انتخاب کنند که دولتی دلسوز، دارای برنامه، با مدیریت وسیع و گسترده که در شأن این مردم باشد سر کار بیاید.

وی ادامه داد: انتخابات یک تکلیف شرعی است و همه نسبت به این موضوع مسئولیم و باید به این نکته توجه داشته باشیم که عدم حضور و یا حضور کمرنگ ما باعث می‌شود که دشمن مجدداً در این نظام طمع کند، چراکه دشمن همواره آماده است هر فرصتی که پیدا می‌کند ضربه‌ای به کشور و نظام وارد کند و حضور ما مانع این هدف دشمن خواهد شد.

اکبری تأکید کرد: در معارف اسلامی سرعت عمل در امور توصیه شده است، از این‌رو مردم در کارهای خیر پیش‌قدم باشند و در بحث انتخابات که وظیفه و حق ماست در همان ساعات اول شرکت کرده و رأی‌هایمان را به صندوق بیندازیم و یقین بدانید هر کدام از رأی‌های ما موشکی است در مقابل عمل بدخواهان و بدنامان که امروز برای براندازی نظام و ملت عزیزمان هماهنگ شده‌اند؛ پس مردم باید تلاش کنند برای حفظ کشور اسلامی در انتخابات حضور حداکثری پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha