گستردگی فعالیت تبلیغی نخبگان حوزوی در رمضان ۱۴۰۰
کد خبر: 3967357
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

گستردگی فعالیت تبلیغی نخبگان حوزوی در رمضان ۱۴۰۰

مدیر کل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: بیش از ۷۰ نفر از نخبگان در شرایط کرونا، در حال همکاری با صدا و سیمای مرکز قم و همچنین در فضای مجازی مشغول پاسخگویی به مطالبات تبلیغی هستند.

گستردگی فعالیت تبلیغی نخبگان حوزوی در رمضان ۱۴۰۰به گزارش ایکنا از قم به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اباذر جعفری مدیر کل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت نخبگان تبلیغی در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ و موضوع‌بندی سوژه‌ها و سخنرانی قبل از ماه مبارک، گفت: دریافت موضوعات و درجه‌بندی اهمیت موضوعات و سوژه‌ها، نهایتاً منجر به تهیه کتب تبلیغی و در اختیار قرار دادن کتاب‌ها بین مبلغان شد.

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه موضوعاتی مانند مباحث اخلاقی، سخنرانی و احکام شرعی در تبلیغ ماه مبارک رمضان بیشتر مد نظر هستند افزود: امسال بحث انتخابات، انتخاب فرد اصلح، مسئله معیشت و اقتصاد نیز در برنامه تبلیغی ماه مبارک رمضان طلاب وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۲۰ نفر از اساتید و نخبگان برجسته حوزوی مشغول تولید محتوای مناسب برای فضای مجازی هستند، گفت: با در نظر گرفتن تخصص اساتید ضبط و انتشار سخنرانی انجام شد که از استقبال خوبی برخوردار بوده است. مراسم‌های مذهبی تبلیغی عده‌ای مبلغان نخبه کشور به علت محدودیت‌های شرایط کرونایی در دهه اول لغو شد.

جعفری با اشاره به زمان‌بندی معمول تبلیغی ماه رمضان به صورت دو نیمه یا سه دهه، گفت: در دهه‌های دوم و سوم و به خصوص شب‌های قدر با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت تبلیغی و مذهبی، پیگیری می‌شود. در حال حاضر ۸۰ نفر از مبلغان یا به صورت اعزامی یا در استان قم، در مساجد و مراکز دینی مشغول تبلیغ هستند.

جعفری با اشاره به فعالیت‌های گسترده نخبگان در فضای مجازی به صورت ضبط و ارسال سخنرانی کوتاه تصویری، صوتی و مکتوب افزود: ۱۴ نفر از نخبگان در حال همکاری با صدا و سیمای مرکز قم و ۶۰ نفر از مبلغان نخبه در فضای مجازی مشغول پاسخگویی به مطالبات تبلیغی ماه مبارک رمضان هستند.

انتهای پیام
captcha