ستاد کرونا هنوز در مورد شب‌های قدر تصمیم نگرفته‌است/ وضعیت نامطلوب قم از نظر کرونا
کد خبر: 3965220
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
استاندار قم:

ستاد کرونا هنوز در مورد شب‌های قدر تصمیم نگرفته‌است/ وضعیت نامطلوب قم از نظر کرونا

استاندار قم با بيان اينكه وضع استان قم در زمینه شیوع کرونا مطلوب نیست اظهار كرد: برای مراسم شب‌های قدر در جلسه آتی ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

ستاد کرونا هنوز در مورد شب‌های قدر تصمیم نگرفته است/ وضعیت نامطلوب قم از نظر کرونابه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست استاندار قم امروز پس از جلسه ستاد ملی كرونا در جمع خبرنگاران طي سخناني با بيان اينكه موج چهارم کرونا جهانی است و در همه کشورها در حال جولان است اظهار کرد: در سراسر کشور نيز با شرايط قرمز كرونايي مواجه هستيم که با خیز و شتاب بسیار فزاینده در حال شيوع است.

استاندار قم با اشاره به گزارش روند تهيه واكسن داخلي در جلسه ستاد ملي كرونا افزود: مراحل ساخت اين واكسن در حال انجام است؛ با اين وجود، راهكارهاي تهيه واكسن مجاز  خارجي نيز در اين جلسه مورد بررسي قرار گرفت.

وي بیان کرد: در شرايط حاضر شیوه‌نامه‌های کرونایی بايد همچنان مورد توجه همگان قرار بگیرند و سبک زندگی متناسب با شرایط کرونایی در دستور کار باشد.

استاندار قم با بيان اينكه وضع استان قم در زمینه شیوع کرونا مطلوب نیست اظهار كرد: باید با همت و تلاش این موج کرونا را مهار كرده و از افزايش تلفات ناشي از شيوع اين ويروس جلوگيري كنيم.

سرمست افزود: تاکنون خوشبختانه برای گروه اول واکسیناسیون انجام شده و در این جلسه مقرر شد در مرحله بعد افراد بالای 65 سال در اولویت تزریق واکسن قرار بگیرند.

استاندار قم اظهار كرد: متاسفانه تعداد بستری‌های کرونایی و فوتی‌ها همچنان رو به افزایش است و در راستاي مقابله با شيوع اين بيماري نيازمند مشاركت و همراهي بيشتر مردم در رعايت دستورالعمل‌ها هستيم.

وي تصريح كرد: اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی‌بخشی‌ها به جامعه باید همزمان با هشدار دادن ، آرامش و امیدآفرینی نیز باشد تا جامعه بتواند با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها این خیز را پشت سر بگذارد.

سرمست در پايان با اشاره به دستورالعمل‌هاي مربوط به تجمعات بیان کرد: برای مراسم شب‌های قدر در جلسه آتی ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha