«سواد رسانه‌ای از الف تا ی»؛ از کتاب‌های پرفروش‌ شد
کد خبر: 3963433
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

«سواد رسانه‌ای از الف تا ی»؛ از کتاب‌های پرفروش‌ شد

کتاب «سواد رسانه‌ای از الف تا ی» تألیف محمدصادق افراسیابی جزء شش کتاب پرفروش ارتباطات و رسانه طی یک سال گذشته شد.

به گزارش ایکنا، کتاب «سواد رسانه‌ای از الف تا ی» تألیف محمدصادق افراسیابی که با همکاری معاونت صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تدوین و از سوی انتشارات پشتیبان چاپ شده بود، جزء شش کتاب پرفروش ارتباطات و رسانه طی یک سال گذشته شد.

این کتاب حاصل ۱۳ گفت‌وگوی محمدصادق افراسیابی، دکترای سیاستگذاری فرهنگی و مؤسس انجمن سواد رسانه‌ای ایران با ۲۴ نفر از اساتید ارتباطات و رسانه است که در برنامه دنیای شیشه‌ای رادیو گفت‌وگو به تهیه‌کنندگی معصومه اسمعیل‌نژاد حضور داشتند.

در این کتاب هر یک از مهارت‌های پنج‌گانه سواد رسانه‌ای به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته و ضمن ارائه مصداق‌هایی همه‌فهم از مهارت‌های یاد شده، تلاش شده است تا مخاطب به رعایت مهارت‌های سواد رسانه‌ای در زندگی روزمره ترغیب شود.

همچنین، در ادامه، حوزه سواد رسانه‌ای از منظر آموزش، پژوهش و سیاستگذاری مورد نقد و بررسی قرار گرفته و راهکارهایی عملیاتی در این حوزه‌ها ارائه شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‎‌توانند به نشانی اینترنتی https://fidibo.com/book/97933 مراجعه و یا در پایگاه اطلاع‌رسانی فیدیبو واژه سواد رسانه‌ای از الف تا ی را جست‌وجو کنند.

اسامی پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه ارتباطات و رسانه بر اساس ارزیابی فیدیبو عبارتند از: رازهای پولسازی اینستاگرام اثر جِرِمی مک‌گیلورِی، همه دروغ می‌گویند اثر دیوید وویتز و ست استیونز، کتاب مهندسی اجتماعی؛ هنر هک کردن انسان‌ها اثر کریستوفر هدنگی، کتاب رسانه‌های جدید و سیاست اثر بری اکسفورد و ریچارد هاگینز و کتاب سواد رسانه‌ای از الف تا ی اثر محمدصادق افراسیابی.

یادآور می‌شود، این کتاب در حال حاضر برای اشخاصی که برای اولین بار از فیدیبو خریداری می‌کنند، با مبلغی نزدیک به رایگان (۲۵۰۰ تومان) از سوی انتشارات پشتیبان عرضه می‌شود و نویسنده کتاب و رادیو گفت‌وگو تمام سود حاصل از فروش کتاب را به ناشر واگذار کرده‌اند که در عرضه کتاب راحت‌تر عمل کند.

«سواد رسانه‌ای از الف تا ی»؛ یکی از شش کتاب پرفروش ارتباطات و رسانه

انتهای پیام
captcha