طرح «همیار خانواده» از سوی مؤسسه حنان دلوار اجرا می‌شود
کد خبر: 3963408
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

طرح «همیار خانواده» از سوی مؤسسه حنان دلوار اجرا می‌شود

طرح همیار خانواده از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت حنان دلوار با همکاری معاونت پیشگیری از آسیب‌های قوه قضاییه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ طرح همیار خانواده از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت حنان دلوار با همکاری مرکز تخصصی قرآن و عترت حضرت ولی‌عصر(عج) موقوفه مرحوم معرفی در شهرستان گناوه، معاونت پیشگیری از آسیب‌های قوه قضاییه و صدرالمنتهی تهران برگزار می‌شود.

حقوق و وظایف متقابل همسران، نقش همسران در تحکیم و تعالی خانواده، مشاوره و نقش زن در تحکیم و تعالی خانواده، رضایت زناشویی در خانواده، حل تعارضات زناشویی، خانواده درمانی و ... از سرفصل‌هایی است که برای این طرح در نظر گرفته شده است.

این طرح ویژه اساتید، طلاب سطح 3، دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌های مرتبط، طلاب سطح 2 و دانشجویان کارشناسی رشته‌های مرتبط و علاقه‌مند به مباحث خانواده طرح‌ریزی شده است.

برای ثبت نام محدودیت زمانی وجود ندارد، افراد به گروه‌های 12 نفره تقسیم می‌شوند، کلاس‌ها به صورت آفلاین است و افراد با استفاده از لینکی که معرفی می‌شود، از فایل‌های صوتی استفاده می‌کنند و در وقت مقرر، خلاصه را به استاد تحویل می‌دهند. این دوره فشرده و چهار روزه همراه با اعطای گواهی پایان دوره است و تا پایان خرداد فرصت بهره‌مندی از آن وجود دارد.

علاقه‌مندان به منظور ثبت نام می‌توانند با شماره‌های 09173763879 و 09171784310  تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha