ورود خودروی غیر بومی به قم ممنوع است/ تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل گروه 2 تا 4
کد خبر: 3963135
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶

ورود خودروی غیر بومی به قم ممنوع است/ تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل گروه 2 تا 4

مدیر کل مدیریت بحران قم گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به قرارگرفتن این استان در شرایط قرمز کرونایی ورود خودروهای غیربومی به قم ممنوع شد و فعالیت تمام واحدهای صنفی گروه ‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته در این استان تعطیل است.

ورود خودروی غیر بومی به قم ممنوع است/ تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل گروه 2،3 و4محسن اوروجی، مدیر کل مدیریت بحران قم  در گفت‌وگو با ایکنا از قم با اشاره به محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی در قم گفت: بر اساس مصوبه‌های ستاد ملی کرونا و طرح مدیریت هوشمند این بیماری، محدودیت‌هایی در پنج سطح در این استان از دیروز 18 فروردین ماه در این استان اعمال شده است.

وی ادامه داد: حضور کارکنان دستگاه‌های غیرضرور در استان تا دو سوم کاهش و تمام جلسه‌های استان نیز حداکثر با حضور ۱۵ نفر تشکیل می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران قم با اشاره به اینکه فعالیت حضوری همه مدارس، دانشگاهها و مراکز حوزی تعطیل و این فعالیت‌ها باید به صورت غیرحضوری برگزار شود، افزود: همچنین نمازهای جمعه و جماعت در شرایط قرمز تعطیل است.

وی عنوان کرد: تعطیلی اقامه جماعت نمازها به معنای تعطیلی مساجد نیست بلکه مساجد سایر کارکردهای خود را ادامه داده و تنها تجمع در این اماکن مقدس را نداریم.

اوروجی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، ورود هر گونه خودروی غیربومی به قم ممنوع است و تردد شبانه در این استان نیز از ۲۲ تا ۳ بامداد است.

مدیرکل مدیریت بحران قم یادآور شد: همچنین فعالیت تمام واحدهای صنفی گروه‌‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته در این استان تعطیل است و نظارت‌ها برای اجرایی شدن این محدودیت‌ها تشدید می‌شود.

انتهای پیام
captcha