پناه بردن به اهل بیت(ع) تنها راه نجات بشریت از ضلالت و هلاکت است
کد خبر: 3962513
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
حجت‌الاسلام فرحزاد:

پناه بردن به اهل بیت(ع) تنها راه نجات بشریت از ضلالت و هلاکت است

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: حفظ دین و سعادت دنیوی و اخروی در سایه پیوند با اهل‌ بیت(ع) امکان‌پذیر است، چراکه پناه بردن به حضرات معصومین(ع) تنها راه نجات بشریت از ضلالت و هلاکت است.

پناه بردن به اهل بیت(ع) تنها راه نجات بشریت از ضلالت و هلاکت استبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد، ۱۵ فروردین طی سخنانی در حرم بانوی کرامت، گفت: یکی از اسامی نام شعبان ماه شفاعت است، چراکه نبی گرامی اسلام در روز قیامت شفاعت کسانی را می‌کند که در این ماه، ذکر شریف صلوات را بر زبان جاری کنند.

وی ادامه داد: طبق روایت رسول گرامی اسلام در صحرای محشر اذن شفاعت بی‌حد و حصر دارد و خداوند شفاعت مطلق بدون محدودیت به نبی گرامی اسلام عطا کرده است.

استاد حوزه علمیه گفت: اهل‌ بیت(ع) نبی گرامی اسلام همانند کشتی حضرت نوح(ع) هستند و هر کس سوار بر این کشتی شود نجات پیدا کرده و هر کس نتواند سوار شود غرق می‌شود، چراکه خاندان عصمت و طهارت کهف حصین و پناهگاه بی‌پناهان هستند.

فرحزاد اضافه کرد: پیوند با اهل‌ بیت(ع) تنها راه بیمه کردن اهل‌ و عیال و فرزندان هست که در این صورت هیچ آسیب و آفتی نمی‌تواند ضربه وارد کند.

وی بیان کرد: حفظ دین و سعادت دنیوی و اخروی در سایه پیوند با اهل‌ بیت(ع) امکان‌پذیر است، چراکه پناه بردن به حضرات معصومین تنها راه نجات بشریت از ضلالت و هلاکت است.

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: وقتی انسان به وادی توحید راه پیدا کند هیچ‌چیز دیگری نمی‌تواند انسان را به خود مشغول کند.

وی بیان کرد: طبق روایت وارده از حضرت علی(ع)، انسان مؤمن هیچ‌گاه از باب رحمت الهی ناامید نمی‌شود و در ناامیدی‌ها بیشتر امیدوار می‌شود.

فرحزاد در پایان تصریح کرد: در روز قیامت که امت‌های دیگر دچار سرگردانی می‌شوند، امت نبی گرامی اسلام از شفاعت مطلق و بی‌حد و حصر حضرت بهره‌مند می‌شود.

انتهای پیام
captcha