توزیع ۱۵ تُن مرغ در میان ۱۱هزار خانواده نیازمند
کد خبر: 3961983
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

توزیع ۱۵ تُن مرغ در میان ۱۱هزار خانواده نیازمند

مدیر مؤسسه صراط مستقیم از توزیع ۱۵ تُن مرغ در میان ۱۱هزار خانواده نیازمند در حاشیه برخی از شهرها در ایام کرونا با حمایت خیرین خبر داد. 

توزیع ۱۵ تُن مرغ در میان ۱۱۰۰۰ خانواده نیازمندبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام محمود تحریری، مدیر مؤسسه صراط مستقیم با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت پرداختن به کمک‌های مؤمنانه اظهار کرد: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر اهمیت مواسات و کمک‌های مؤمنانه، مؤسسه صراط مستقیم تحت اشراف استاد محمد باقر تحریری از ابتدای شیوع ویروس کرونا با حمایت خیرین و کمک‌های مردمی اقدام به توزیع کمک‌های مؤمنانه در میان نیازمندان کرد.
 
وی گفت: کمک‌های مردمی در ابتدای هر ماه قمری جمع‌آوری می‌شود و با توجه به شناسایی افراد نیازمند در حاشیه شهرها، ذبح مرغ صورت می‌گیرد و پس از بسته‌بندی، در اختیار خانوارهای نیازمند قرار می‌گیرد.
 
مدیر مؤسسه صراط مستقیم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت صورت گرفته در این راستا تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در بهمن ماه ۱۳۹۹ تا کنون، حدود ۱۵ تُن مرغ در میان ۱۱ هزار خانواده نیازمند توزیع شده است.
 
وی افزود: در نیمه شعبان امسال، قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) انجام شد و به همت خیرین، هشت رأس گوسفند ذبح و در میان نیازمندان مناطق مختلف شهر مقدس قم توزیع شد.
 
تحریری اظهار کرد: لازم به ذکر است که قربانی‌های صورت گرفته در یک سال گذشته، در مناطق حاشیه‌نشین قم، خوزستان، تهران و کرمانشاه به دست نیازمندان رسیده است.
 
وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب بر استمرار کمک‌های مؤمنانه تأکید داشتند، ذبح مرغ به صورت مستمر انجام خواهد شد تا گوشه‌ای از مشکلات مردم در تأمین مایحتاج زندگی شان مرتفع شود.
 
مدیر مؤسسه صراط مستقیم در پایان با اشاره به نحوه مشارکت در این امر خداپسندانه تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت مشارکت در رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه مذکور، می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را از طریق لینک idpay.ir/seratemostaghim-ir و یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۵۴۳۷۴۳۷۲ واریز کنند.
انتهای پیام
captcha