آرامستان‌های قم پنج‌شنبه آخر سال تعطیل است
کد خبر: 3957453
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
استاندار قم:

آرامستان‌های قم پنج‌شنبه آخر سال تعطیل است

استاندار قم با تأکید بر اینکه نظارت‌ها در بازار و اماکن عمومی و ادارات، ادارات پر مراجعه تشدید می‌شود، گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی آرامستان‌های استان قم در پنجشنبه آخر سال تعطیل است.

تعطیلی تمامی آرامستان‌های قم در پنج‌شنبه آخر سالبه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست، استاندار قم، 13 اسفندماه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان قم با اشاره به اینکه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی آرامستان‌‌ها در پنجشنبه آخر سال تعطیل است، گفت: اولویت ما در شرایط کنونی حفظ سلامت مردم و همچنین رونق کسب و کارهاست.

استاندار قم با تأکید بر اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم تا حدودی قابل قبول است، افزود: با توجه به شناسایی ویروس کرونای انگلیسی و نگرانی جامعه بهداشتی و مردم چنانچه میزان رعایت همگانی دستورات بهداشتی کم شود مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر در سطح استان خواهیم بود.

وی گفت: شرایط کنونی وضعیت قابل تضمینی نیست، چراکه استان‌های دیگر، شیب صعودی در موارد بستری و فوتی داشته‌اند و در استان قم نیز یک شیب ملایم صعود داریم که ما در هشدارها مردم را به رعایت کامل پروتکل‌ها دعوت می‌کنیم.

سرمست با تأکید بر اینکه نظارت‌ها در بازار و اماکن عمومی و ادارات، ادارات پر مراجعه تشدید می‌شود، یادآور شد: باید حداقل سه نوع از خدمات خود را به‌صورت الکترونیکی به مردم ارائه کرده تا نیازی به حضور شهروندان در ادارات نباشد.

انتهای پیام
captcha