پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام صافی
کد خبر: 3956817
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱

پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام صافی

آیت‌الله سیستانی در پیامی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام عبدالحکیم صافی، این مصیبت را به خانواده، دوستداران وی و مردم بصره تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سومریه نیوز، در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین علی عبدالحکیم الصافی، نماینده آیت‌الله سیستانی در بصره، دفتر این مرجع عالیقدر، پیام تسلیتی خطاب به مردم بصره صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: 

مردم عزیزمان در بصره، سلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

با اندوه و تاسف فراوان خبر وفات عالم جلیل القدر علامه سید‌علی سید‌عبدالحکیم الصافی (طاب ثراه) که عمر شریفش را در راه تبلیغ و ترویج شرع حنیف و مراقبت از مومنان سپری کرد، دریافت کردیم. خداوند والاترین اجر و پاداش نیکوکاران را به ایشان عطا فرماید.

این مصیبت دردناک را به شما و خانواده گرامی او و همه دوستداران و عارفان به فضلش تسلیت می‌گوییم و از خداوند قادر و توانا مسئلت داریم که آن مرحوم را مورد رحمت واسعه و رضوان و خشنودی خویش قرار دهد و با اولیائش، حضرت محمد‌(ص) و اهل بیت مطهرش محشور گرداند‌ و به بستگانش صبر و آرامش عنایت فرماید.

لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

۱۵ رجب ۱۴۴۲ هـ.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام صافی که خطیب مسجد جامع بزرگ «الابله» بصره نیز بود، سحرگاه امروز در حالی که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الصدر بصره بستری بود، درگذشت. درباره علت درگذشت نماینده مرجع عالیقدر شیعه در بصره خبری منتشر نشده است. مراسم تشییع پیکر این روحانی فقید ساعاتی پیش در شهر بصره برگزار شد.

انتهای پیام
captcha