سخنگوی جنبش نجبا: توافقات با دولت عراق درباره حمله به منافع آمریکا لغو شد
کد خبر: 3956814
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴

سخنگوی جنبش نجبا: توافقات با دولت عراق درباره حمله به منافع آمریکا لغو شد

سخنگوی نجبا اعلام کرد در پی حمله اخیر آمریکا، کلیه توافقات مقاومت عراق با دولت این کشور در مورد حمله به منافع آمریکا لغو شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری مقاومت اسلامی نجبا، نصر الشَمَّری، سخنگوی این جنبش طی مصاحبه‌ای تلویزیونی در خصوص حمله اخیر به مرزبانان حشد الشعبی، از لغو همه توافقات مقاومت عراق با دولت موقت در مورد حمله به منافع آمریکا خبر داد.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نجَبا در گفت‌وگوی زنده با شبکه المیادین درباره حمله هوایی آمریکا به مواضع نیروهای مقاومت عراق در مرز سوریه، تصریح کرد: تمامی توافقات پیشین ملغی شده است و از این پس مقاومت حق دارد که اهداف خود را تعیین کند.

 الشَمَّری در ادامه خاطرنشان کرد: مقاومت علی‌رغم اینکه سفارت آمریکا در بغداد را لانه جاسوسی می‌داند، پذیرفت که آن را هدف قرار ندهد.

وی با انتقاد از دولت عراق که تاکنون هیچ توضیحی درباره حمله اخیر ارائه نکرده است، هشدار داد: در صورت خودداری دولت از معرفی عناصر مزدور، مقاومت اسلامی، خود را مکلف می‌داند با افرادی که اطلاعات حشد را به آمریکا منتقل کردند، برخورد کند.

روز گذشته زهیر الجعید، هماهنگ‌کننده کل جبهه عمل اسلامی لبنان اعلام کرد که حمله بامداد جمعه آمریکا به منطقه مرزی شرق سوریه در ادامه جنگی است که تروریست‌ها از سال ۲۰۱۱ در این کشور به راه انداخته‌اند.

وی افزود: این حمله آمریکا نشان‌دهنده حمایت آمریکایی-‌صهیونیستی از جنایات تروریست‌ها است که در راستای تضعیف سوریه و نابودی قدرت ارتش و سقوط دولت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha