جبهه «عمل اسلامی» لبنان حمله آمریکا به شرق سوریه را محکوم کرد
کد خبر: 3956580
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸

جبهه «عمل اسلامی» لبنان حمله آمریکا به شرق سوریه را محکوم کرد

هماهنگ‌کننده جبهه «عمل اسلامی» لبنان، حمله اخیر آمریکا به شرق سوریه در مرز با عراق را محکوم کرد و آن را «تجاوز آشکار» به کشوری دانست که دارای حاکمیت و استقلال است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از لبنان نیوز، «زهیر الجعید»، هماهنگ‌کننده کل جبهه عمل اسلامی لبنان اعلام کرد که حمله بامداد جمعه آمریکا به منطقه مرزی شرق سوریه در ادامه جنگی است که تروریست‌ها از سال 2011 در این کشور به راه انداخته‌اند.

وی افزود: این حمله آمریکا نشان‌دهنده حمایت آمریکایی-‌صهیونیستی از جنایات تروریست‌ها است که در راستای تضعیف سوریه و نابودی قدرت ارتش و سقوط دولت صورت می‌گیرد.

الشیخ الجعید تصریح کرد: این حملات آمریکا در حمایت از حملات بی‌رحمانه صهیونیست‌ها و به نفع دشمن اشغالگر اسرائیلی است و سوریه امروز به لطف خداوند توانست در برابر همه توطئه‌های داخلی و خارجی و تروریسم و تفرقه پیروز شود و محور مقاومت در منطقه در برابر محور شر و طرح آمریکایی-صهیونیستی که سخت تلاش می‌کند تا کل منطقه را تضعیف کند، پیروز خواهد شد.

وی تصریح کرد: آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها از همه ابزارهای مخرب برای محاصره و حمله مداوم جهت هدف قرار دادن کشورها و ملت‌های آزاده از جمله سوریه استفاده می‌کنند، این در حالی است که سوریه مقاوم ثابت کرده که در برابر سناریوها و توطئه‌های خیانت‌آمیز تسلیم نخواهد شد و این کشور و همه هم‌پیمانان آن از جمهوری اسلامی ایران گرفته تا حشد شعبی عراق و مقاومت لبنان و فلسطین، در محور عزت و کرامت قرار دارند.

هماهنگ‌کننده کل جبهه عمل اسلامی لبنان تأکید کرد که حملات کینه‌توزانه اسرائیل و آمریکا نه تنها هیچ‌گونه تغییری در اراده مقابله و مقاومت و پیروزی ملت سوریه ایجاد نکرده است، بلکه بر عزم محور ما در ریشه کن کردن غده سرطانی موسوم به «اسرائیل» و پایان دادن به اشغالگری آمریکا افزوده است.

انتهای پیام
captcha