بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در گتوند توزیع شد
کد خبر: 3956277
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
به‌مناسبت سالروز میلاد امام علی(ع)؛

بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در گتوند توزیع شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر جنت‎مکان از توزیع بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شهرستان گتوند به‌مناسبت سالروز میلاد امام علی(ع) خبر داد.

پاسدار صادق نوری ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر جنت‌مکان در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا ضمن تبریک سالروز میلاد امام علی(ع)، گفت: در ادامه فعالیت‌های جهادی و فرهنگی در مناطق مختلف شهرستان گتوند و در هجدهمین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی از سوی بسیج و سپاه، بیش از ۱۵۰بسته مواد غذایی شامل روغن، سویا، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات هرکدام به ارزش ۱۵۰هزار تومان به همت حوزه مقاومت بسیج مقداد ناحیه گتوند در بین نیازمندان توزیع شد.

وی اظهار کرد: رسالت سپاه و بسیج در این وضعیت کرونایی، خدمت به مردم عزیز، مخصوصا اقشار آسیب‌پذیر است که این حوزه پس از شناسایی افراد نیازمند در روستاهای منطقه کیارس و پل پرزین، عوضعلی، چغامله، شهرک پنجم، کوشکک، آب بید و شهر جنت‌مکان، بسته‌های معیشتی تهیه و در شب میلاد با سعادت امیرمؤمنان علی(ع) بین خانواده‌های کم بضاعت شد.

ممبینی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز بیش از یک هزار و 500 بسته مواد غذایی به ارزش 450 میلیون تومان در بین افراد نیازمند آسیب‌دیده ناشی از بیماری منحوس کرونا در این مناطق توزیع شده است و همچنان این جهاد خدمت ادامه دارد.

داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha