گردهمایی آنلاین مدیران قرآنی عراق در حرم امام علی(ع)
کد خبر: 3956083
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

گردهمایی آنلاین مدیران قرآنی عراق در حرم امام علی(ع)

آستان مقدس علوی در ادامه برنامه‌های هفته علوی قرآنی، نخستین نشست مجازی مدیران مؤسسات قرآنی در عراق را هم‌زمان با نهمین سالگرد تأسیس مرکز دارالقرآن این آستان برگزار کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه الامام علی(ع)،‌ استاد فائق الشمری، عضو هیئت مدیره بخش اطلاع‌رسانی آستان علوی در این نشست مجازی ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این نشست در جوار حرم حضرت علی(ع)، فرا رسیدن میلاد با سعادت امیرالمؤمنین(ع) را تبریک گفت و در خصوص فضائل آن حضرت در آیات قرآن کریم سخنانی بیان کرد.
 
وی در خصوص برگزاری این نشست نیز اظهار کرد: این نشست برای ایجاد همکاری میان خدمتگزاران به قرآن کریم و ارتقای سطح قرآنی  با استفاده از روش‌های پیشرفته برای فهم آیات قرآن و همچنین بر اساس اصول صحیح و بر اساس دیدگاه علمی برپا شده است و در آن، تجربیات و اطلاعات فعالیت‌های حضوری در بخش مجازی به تبادل گذاشته می‌شود تا به این وسیله به اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم و این نشست سنگ بنای دیگری برای خدمت طولانی مدت به قرآن کریم باشد.
 
احمد الشمری، رئیس کمیته اجرایی این نشست نیز در سخنانی گفت: این نشست مجازی دو روزه که در آن پنج سخنران از آستان‌های مقدس حسینی، عسکری و کاظمی(علیهم‌السلام)، دیوان اوقاف اهل سنت عراق و دبیرخانه مراقد شریف شیعیان به ایراد سخن پرداختند، از طریق برنامه «زوم» برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی مرکز قرآن کریم پخش شد.
 
هدف از برگزاری این نشست مجازی توسعه جنبه‌های شناختی، آموزشی، فناوری و رسانه‌ای در خدمت به قرآن کریم و علوم آن و همکاری بین مؤسسات قرآنی در انجام برنامه‌ها و طرح‌های مختلف بوده است.
 
آماده// نشست ملی موسسات قرآنی عراق در آستان مقدس علوی برگزار شد
انتهای پیام
captcha