صدا و سیما به کارهای ارزشی اجازه پخش نمی‌دهد!/ ترانه «یا علی» را در فضای مجازی منتشر کردم
کد خبر: 3955977
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
گلریز در گفت‌وگو با ایکنا:

صدا و سیما به کارهای ارزشی اجازه پخش نمی‌دهد!/ ترانه «یا علی» را در فضای مجازی منتشر کردم

یک پیشکسوت موسیقی گفت: چرا کارهای ارزشی نباید در سیما اجازه پخش پیدا کند تا من مجبور شوم ترانه «یاعلی» را در فضای مجازی پخش کنم.

محمد گلریز، پیشکسوت موسیقی، در گفت‌و‌گو با ایکنا با بیان اینکه متاسفانه صدا و سیما به موسیقی ارزشی توجه لازم را ندارد، اظهار کرد: بسیار متاسفم در صدا و سیما آنگونه که باید به موسیقی ارزشی توجه نمی‌شود، اما به کارهایی که حتی به آنها نمی‌توان موسیقی گفت، بها داده شده است. برای مثال من چند کار درباره شهید همدانی، شهید تهرانی مقدم و شهید باکری خوانده‌ام که مدتهاست در انتظار پخش هستند.

وی افزود: سال گذشته سرودی درباره سردار سلیمانی آماده کردم که آن نیز پخش نشد. وقتی درباره این موضوع پیگیری کردم گفتند که در چهلم پخش خواهد شد. این اتفاق رخ نداد، حتی در سالگرد سردار دل‌ها نیز این اثر روی آنتن نرفت. دلیل این کار برای من قابل درک نیست، زیرا وقتی کیفیت این تولیدات با استانداردهای بالا خلق شده، چرا نباید به این تولیدات توجه کرد.

این پیشکسوت موسیقی بیان کرد: یک قطعه موسیقی درباره حضرت علی (ع) چند سال پیش کار کرده بودم که این اثر نیز متاسفانه پخش نشد، برای همین تصمیم گرفتم این کار را در فضای مجازی منتشر کنم تا حداقل مردم بتوانند آن را بشنوند. این اثر «یا علی» نام دارد و شعر آن را حسن عسگری نوشته است. در این کار هادی ارزم آهنگسازی و تنظیم را بر عهده داشته است.

کد
انتهای پیام
captcha