دومین پرستار باردار به دلیل کرونا جان باخت
کد خبر: 3955818
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

دومین پرستار باردار به دلیل کرونا جان باخت

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز از جان باختن دومین پرستار باردار به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد.

دومین پرستار باردار به دلیل کرونا جانباختبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، دومین پرستار باردار به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

فرانک داوودی، پرستار باردار بیمارستان شهید مدنی کرج به دلیل ابتلا به کرونا آسمانی شد و نوزاد نارس او نیز هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بستری است.

به گفته علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان البرز در این رابطه اظهار کرد: فرانک داودی یکی از پرستاران وظیفه‌شناس بیمارستان شهید مدنی کرج که در بخش جراحی مشغول خدمت بودند بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: ایشان باردار و حدوداً ۴۰ ساله بودند و به علت وخامت حالشان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدند و به صلاحدید پزشکان مورد عمل جراحی سزارین قرار گرفتند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز تصریح کرد: اگر عمل سزارین انجام نمی‌شد ممکن بود جان کودک ۷ ماهه وی به خطر بیفتد و این پرستار خدوم به علت شدت درگیری ریه با بیماری کرونا فوت کردند.

وی با بیان اینکه فرانک داودی دومین پرستار شهدای سلامت استان البرز هستند، خاطر نشان کرد: هفته گذشته مهشید گودرز یکی دیگر از پرستاران باردار بیمارستان لقمان تهران که در شهر کرج سکونت داشتند، در بیمارستان امام علی(ع) کرج به شهادت رسیدند.

سلیمانی ادامه داد: فرانک داودی در بخش کرونا فعالیت نداشت چراکه گرو‌های حساس از کادر درمان اجازه فعالیت در این بخش را ندارند.

وی متذکر شد: تاکنون حدود هشت نفر از مدافعان سلامت استان البرز بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسیدند.
انتهای پیام
captcha