پیام تسلیت مرکز شهید ابومهدی المهندس به مناسبت درگذشت انیس نقاش
کد خبر: 3955662
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱

پیام تسلیت مرکز شهید ابومهدی المهندس به مناسبت درگذشت انیس نقاش

مرکز فرهنگی شهید ابومهدی المهندس درگذشت انیس نقاش، از فعالان جبهه مقاومت را خسارتی برای امت اسلامی خواند.

به گزارش ایکنا؛ مرکز فرهنگی شهید ابومهدی المهندس به مناسبت درگذشت انیس نقاش، مبارز و متفکر برجسته لبنانی و از فعالان محور مقاومت، پیام تسلیتی به این شرح منتشر کرد:
 
لاحول و لا قوه الا بالله

با غم و اندوه فراوان، مركز فرهنگی شهيد ابومهدی المهندس خبر درگذشت استاد انيس نقاش، رزمنده بین‌المللی محور مقاومت بر اثر عوارض ویروس کرونا را دریافت کرد. او ذهن راهبردی درخشانی داشت و همراه حاج عماد مغنيه بود.
 
ما در مرکز فرهنگی شهید ابو‌مهدی المهندس فکر می‌کنیم که شخصیت بزرگی را از دست داده‌ایم که بیشتر وقت خود را در خدمت جبهه مقاومت صرف کرده است. او یک مبارز بزرگ بود که عمر خود را در مسیر عدالت سپری کرد. 

 سفر او را در این مسیر مملو از جهاد با کلام، دفاع از حقيقت و آگاه ساختن مردم درباره تمام جزئيات نقشه‌های استكبار خبیث در منطقه، تبريک می‌گویيم.

امروز مردم فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، بحرین و ایران انیس نقاش را از دست دادند و هر انسان آزاده‌ای در امت اسلامی در سوگ فقدان او نشسته است. 

از خداوند متعال خواستاریم که روح آن مرحوم را در دامان رحمت واسعه خود جای دهد و با محمد‌(ص) و خاندان پاکش‌(ص) محشور کند و در بهشت واسعه خود، او را مسکن دهد.

و انا لله و انا الیه راجعون

دفتر رسانه‌ای
مرکز فرهنگی شهید ابومهدی المهندس
انتهای پیام
captcha