طرح مدرسه القرآن از سوی دارالقرآن اهل بیت(ع) اجرا می‌شود
کد خبر: 3955283
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

طرح مدرسه القرآن از سوی دارالقرآن اهل بیت(ع) اجرا می‌شود

طرح مدرسه القرآن (حفظ دختران) با هدف تربیت حافظان قرآن از سوی مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا، یکی از طرح‌های مؤسسه دارالقرآن اهل بیت(ع) طرح مدرسه القرآن(حفظ دختران) است که طرحی دانش‌آموزی با هدف حفظ کل قرآن کریم و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ است. از جمله اهداف آن حفظ کل قرآن، فراگیری ترجمه و مفاهیم کل قرآن، فراگیری تجوید و ترتیل‌خوانی است.

امتیازات این طرح شامل اعطای گواهینامه در پایان حفظ اجزاء مختلف، مشروط به کسب نمره قبولی در آزمون‌های پایان ترم، اعطای کارت‌های جوایز برحسب درصد ارتقای معدل و آزمون‌ها و پرسش‌های کلاسی، هدایای ویژه پایان ۱۰ جزء؛ سفر به مشهد مقدس، پایان ۲۰ جزء؛ سفر به عتبات عالیات و کربلای معلی و حفظ کل به شرط دریافت مدرک کارشناسی، کمک هزینه حج واجب خواهد بود.

به قرآن‌آموزان وام قرض‌الحسنه بدون بهره جهت پرداخت شهریه با اقساط بلند مدت اعطا می‌شود و دوره‌های آماده‌سازی جهت اخذ مدرک کارشناسی برگزار می‌شود، همچنین می‌توانند از مشاوره‌های فردی، گروهی و تحصیلی با حضور مشاوران برتر استان بهره‌مند شوند.

برگزاری محافل قرآنی در مقاطع مختلف حفظ قرآن، بهره‌مندی از سالن ورزشی مجموعه نیز از مزایای دیگری است که قرآن‌آموزان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. علاقه‌مندان به منظور ثبت نام در این مدرسه می‌توانند با شماره ۰۳۱-۳۵۱۰۵ داخلی ۳ تماس بگیرند.

مدرسه التلاوة ویژه پسران در مقاطع چهارم و پنجم دبستان است، هدف از اجرای این طرح تربیت حافظان و قاریان نوجوان و مؤدب به آداب اخلاقی با تأکید بر حفظ قرآن عنوان شده است. در این طرح سعی می‌شود تا ضمن تحصیل، دانش‌آموز، قرآن کریم را حفظ کرده و در کلاس‌های تخصصی، فنون تلاوت قرآن را نیز بیاموزد.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در خمینی‌شهر، بلوار شهید منتظری، نبش کوچه 86 واقع شده است.

انتهای پیام
captcha