اولین همنشینی واحدهای فناور هنرهای قرآنی برگزار شد
کد خبر: 3953223
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷

اولین همنشینی واحدهای فناور هنرهای قرآنی برگزار شد

اولین همنشینی واحدهای مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور و هنرهای قرآنی، با عنوان «هم‌مرکزی» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، اولین همنشینی واحدهای مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور و هنرهای قرآنی، با عنوان «هم‌مرکزی» سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شرکت مسئولان مرکز رشد و نمایندگان ۹ تیم مستقر در آن در سالن کنفرانس شهید تقوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست، نمایندگان به معرفی تیم‌ و تشریح بوم ایده‌پردازی خود پرداختند و در ادامه جلسه و استماع صحبت‌های نمایندگان تیم‌ها، اورازانی، رئیس مرکز رشد، اهم‌ مسائل و‌ موضوعات مرتبط با کسب و کارهای واحدهای مستقر در این مرکز را برشمرد و بر میزان تأثیرگذاری موضوع ارتباطات در این زمینه تأکید کرد.


بیشتر ببینید:

به گفته وی؛ تیم‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های مرکز رشد به گسترش ارتباطات خود پرداخته و از این پتانسیل برای رشد و بسط فعالیت‌های خود بهره‌مند شوند.

پس از سخنان رئیس مرکز، مریم کلانتری، کارشناس جذب، پذیرش و ارزیابی واحدهای فناور، در خصوص‌ ثبت بدون هزینه‌ برند تمامی واحدهای مستقر در مرکز‌، توضیحاتی را بیان و اعلام کرد: به‌زودی یک کارگاه آموزشی در خصوص انتخاب برند و نحوه ثبت آن برای واحدها برگزار خواهد شد.

اهمیت رسانه و شبکه‌های اجتماعی مرکز در شناخت بیشتر و بهتر واحدها از موضوعاتی بود که از سوی فتحی، کارشناس رسانه مرکز، مطرح شد.

وی در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای معرفی تیم‌ها و محصولاتشان تأکید کرد و یادآور شد: این مهم بدون مشارکت بیش‌ از‌ پیش واحدها امکان‌پذیر نخواهد بود.

در پایان، کامیار محبوبیان، معاون فناوری مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی، به اهمیت برنامه‌ریزی و زمان‌بندی روند شکست پروژه و تأثیر آن بر موفقیت تیم‌ها پرداخت و ضمن تشریح فرآیند حمایتی مرکز از تیم‌ها، بر ایجاد حس هم‌دلی و یکپارچگی بین مرکز و واحدهای فناور مستقر، تأکید و خواستار تعامل بیشتر بین تیم‌ها با یکدیگر و متولیان امر در مرکز شد.

یادآوری می‌شود، نشست‌‌ حضوری «هم‌مرکزی» از این پس به‌صورت ماهانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha